Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 766
Hei!

Jeg sitter med et lite dilemma her.
Har avlagt an urinprøve som er blitt sendt til Furst sitt laboratorium. Det er nå mulig å logge inn på nettsidene deres med Bank-ID for å se resultat på prøven.

Det står ''NEG'' på så og si alt, unntatt:

U-Amfetaminer/Ecstasy - UTFØRT -
U-Ecstasy - NEG -
U-Amfetaminer - NEG -
___________________________________________________________

Det er heller ikke mulig å sjekke informasjon om hverken Ectasy eller Amfetaminer. Noen som har erfaring med dette og vet om jeg muligens har testet positiv, eller om det er mistanke om det?

Tusen takk,
Det har stått utført på meg også på akkurat den samme, flere ganger. Det betyr noe annet enn at den er positiv

Det betyr vertfall ikke at den er positiv*
Sist endret av Mrsprettball; 3. mai 2019 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
14 0
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Det har stått utført på meg også på akkurat den samme, flere ganger. Det betyr noe annet enn at den er positiv

Det betyr vertfall ikke at den er positiv*
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
For en lettelse.
U-Amfetaminer/Ecstasy - UTFØRT - Dette betyr at di har testet for Amfetaminer/Ecstasy

Her er resultatet for amfetaminer
U-Amfetaminer - NEG -

Her er for Ecstasy:
U-Ecstasy - NEG -