Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 720
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ADHD diagnose men jeg har enda typ ei uke eller to før jeg får medisiner. Jeg har brukt ADHD-medisiner i ny og ne og av og til opplevd å høre egne hjerteslag. Jeg hører hjerteslagene mine nå og jeg kan kun anta pga. Research at det indikerer enormt høyt blodtrykk. Det frister å ringe amk og få tatt blodtrykk. Hvis jeg nevner misbruket, har det noen sjans for å gi meg konsekvenser?
Nevner du missbruk er det ikke sikkert du får ADHD medisiner, tror du må gå på urinprøver mange måneder før du får medisner da
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
OK, ærlig så tror jeg at jet overlever. Hvis noen kan gi mer info på dette med å høre tydelige hjerteslag under stimulanter blir jeg glad. Jeg tror ikke det er tinnitus da jeg kjenner hjertet slå og hører hjertet slå i takt. Selv når det ikke er jevnt.
Hjertet slår raskere og en kjenner det tydeligere når en har inntatt visse rusmidler som speed, adhd medisiner osv. i større mengder. Det er helt vanlig og spesielt når "stoffene" går ut av kroppen og nedturen inntreffer... da kan hjertet dundre og en blir opphengt i å lytte på alle dunk hjertet gjør. Kroppen tåler utrolig mye, og det er ikke farlig å høre hjerte dunke. *Noia *
Regner med at du har hatt en grundig legesjekk før du har fått utskrevet adhd medisiner. Jeg ble testa fra a til å for å sjekk om kroppen min, hjerte og sinn kunne tåle Ritalin. Men uansett...litt hjertedunk må du regne med hvis du skal fortsette å leke deg med rusmidler.
Du kjenner vanligvis ikke ditt eget blodtrykk. Kjøp din egen blodtrykksmåler. De er villige og forsåvidt greit og ha. Jeg holder øye på blodtrykket mitt fordi det har vært høyt et par ganger men vanligvis innenfor normalen vare av den grunn at jeg liker å vite - ikke vente til jeg er hos legen en gang hvert annet år for å sjekke.

Btw det er ikke uvanlig at blodtrykk er høyere de fleste ukene på stimulantmedisiner men når man bruker daglig så går dette som oftest over.