Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 674
Skulle trippsitte for en kompis. Gav han 1.5 lapp, som skulle tilsvare 330ug. Han fikk nesten ingen effekt og nesten ingen visuals.

Blotterene jeg hadde (5*5 ark)er litt i underkant av 1 år gamle. Når jeg brukte dem sist selv (6 måneder siden), så var de potente. Har lagret dem romtemperert i en åpen mylar bag i en lufttett ziplås pose i et mørks skap.

Synes det var veldig merkelig, så droppet først en halv blotter fra den ene siden av blotterarket. Dette føltes ut som en litt sterk mikrodose. Etter to timer droppet jeg en halv blotter til fra den motsatte siden av arket. Etter en liten stund begynte jeg å få visuals.

Har den som har solgt meg LSD´en dosert mindre på noen av blotterene eller har de mistet potensen? Av alt jeg har lest på nettet så skal blottere holde seg ganske lenge så lenge det er tørt og mørkt.
Blottere kan ha forskjellig styrke. Som regel dyppes hele ark i en løsning som innholder lsd, men det dryppes og sprayes på også. Så du kan dessverre oppleve forskjellig virkegrad på like blottere.

Vet du at det var han som solgte deg syra, som dryppa på blotterne? De fleste dealere kjøper hele ark, ferdig doserte
Kjøpte de fra utlandet. Mest sannsynlig har hele arket blitt badet i syre. Men er det fortsatt mulig at deler av arket ikke får lsd på seg?
Folk reagerer forskjellig óg. Mange ting som kan spille inn på hvordan man opplever en enkelt dose.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker du antidepressiva som f.eks. SSRI, eventuelt benzodiazepin slik som Xanor/Alprazolam(virkestoffet), eventuelt antipsykotiske medisiner slik som Seroquel/Quetapin(virkestoffet) vil det legge en kraftig demper på LSD'en desverre.
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Kjøpte de fra utlandet. Mest sannsynlig har hele arket blitt badet i syre. Men er det fortsatt mulig at deler av arket ikke får lsd på seg?
Vis hele sitatet...
Ja, det er sant. Men tenkte gi set til en annen kompis for å sjekke

Sitat av Manualah Vis innlegg
Folk reagerer forskjellig óg. Mange ting som kan spille inn på hvordan man opplever en enkelt dose.
Vis hele sitatet...
Ja, det vet jeg. Han andre kompisen min som ikke fikk noe funk, kjørte heller på med sopp istedenfor. Det kicket ganske bra for han, så da kan vel det utelukkes?
Sist endret av CallMeMaybe.Dog; 27. august 2023 kl. 11:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.