Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 763
Har for første gang prøvd å lage noen litt R&B inpirerte beats. (prøvd ihvertfall)

Ingen av de er helt ferdige, men så godt som.
Føler at jeg trenger litt variasjon i basslinjene.
På den øverste beaten er det også et sted pianoet Peaker så vidt.

Jeg vil gjerna ha litt kritikk på disse:
Somethingnew1
Somethingnew2

Du kan høre de her: www.myspace.com/cncprod

Takk

EDIT: Har forresten glemt å legge på hook etter første verset på den andre beaten.
Så det er derfor den slutter så brått.
Sist endret av Konflict; 20. juni 2007 kl. 09:22.
Helt ok, men totalt sett høres lyden veldig flat ut?
1: var litt uorginal, litt for RnB i mine øyne, litt trist greie
2: akurrat det samme som en'rn.. Untatt denne var litt orginal

Men likte 1 best.. HVa slags program bruker du? stå på, dem var ikke så værst, var bare litt pirkette

Edit: leste nå at du prøvde å lage RnB beats... leste på profilen din hiphop/rap.. Men der var du hvertfall vellykket haha
Sist endret av RosaKarpe; 20. juni 2007 kl. 12:47.
Konflict's Avatar
Trådstarter
Lasse: Ja, kan nok stemme det, de er ikke ferdige ennå, har ikke fin-tunet / mastret de.
Er ikke no proff når det kommer til mastring / lage et perfekt lydbilde, men det kommer vel, utvikler meg fortsatt.

RosaKarpe: Bruker FL Studio, eller Fruityloops hvis du liker det bedre

Im in the zone nå, hehe.
skole avsluttning i morgen, og så blir det crating og musikk 24/7

Takk for tilbakemeldingene

EDIT: Lasse: Har forresten bare et Soundblaster live 24 lydkort og Creative inspire 7700.
ikke akkurat det beste og ha når man skal lage musikk.

når jeg får meg en jobb, når JEG får meg jobb, haha. da skal jeg invistere i et skikklig lydkort å monitorer, så blir nok ikke lyden så flat lenger .
Sist endret av Konflict; 20. juni 2007 kl. 14:33.