Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1190
satt på skolen en dag og kjeda meg, så jeg mekka ett design. tar gjerne imot konstruktiv kritikk.
Link
Stilrent og greit, men ved mindre du er en emo så ville jeg ikke brukt den. Dyster, kjedelig og egentlig mer en farge enn et design...
Sitat av Cikey
Stilrent og greit, men ved mindre du er en emo så ville jeg ikke brukt den. Dyster, kjedelig og egentlig mer en farge enn et design...
Vis hele sitatet...
Ville ikke gått så langt som å si det er emo, men blir litt mørkt og kjedelig.
Lyse farger er alltid bankers! Gjelder bare å treffe de rette og dem som speiler det siden handler om. Om det er din hjemmeside, hjelper det mye på at fargene speiler deg. Vennene dine ville definitivt ha lagt merke til dette. Enten bevisst eller ubevisst
Trådstarter
92 0
nope ikke min hjemme side var bare noen jeg mekke på skolen
Hva skal hensikten med siden være? Skal du i det hele tatt bygge videre på den?
Trådstarter
92 0
nei var bare for fun
kreativ nerd
devotio's Avatar
Grei og stilren, men ikke noe "designvidunder", det er litt vanskelig å få til det med så enkelt design. Men jeg kunne fint brukt den selv, syns ikke den er for mørk selv... (Jeg er vel emo!?)
Headeren var fin, men boksene til siden og innholdet i midten ble litt kjedelig.
Dette er grafisk og typografisk sett ikke spesielt spennende. Designet ditt er rent, men ser ikke skikkelig gjennomført ut. Med det henviser jeg til hvordan du ikke benytter deg av marger mellom objekter, og ikke minst finnes det ingen meny eller noen form for navigasjon noe sted. Dette gjør siden helt ubrukelig sett fra forsiden.

I Safari vises en nyanse av sort under det som i Firefox ser ut til å være nettsidens header. Dette er muligens ikke tilsiktet fra din side?
Trådstarter
92 0
nei de var de nokk ikke... har bare testet siden i FF siden de er den eneste web browseren jeg bruker
Har ikke noe spesiell konstruktiv kritikk og gi bortsett fra og si at det der var et enkelt og greit design. Men det jeg lurer på er hva den skriften der betyr?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Alt for kjedelig design. Var ikke noe som helst spennende med det, og ikke noe å kommentere.

Lag et design og prøv igjen. Ikke bare noen linjer, og 2 forskjellige farger (pluss skriften selvfølgelig.

Sitat av Christian
Men det jeg lurer på er hva den skriften der betyr?
Vis hele sitatet...
www.loreum.com eller www.ipsum.com eller hva det er. Det er bare for å generere ønsket menge med tekst.

Last ned linken var til filene for siden hans. To bilder var det der. Din logo her, og en strek. Ikke mer.
Sist endret av Kekurikekaka; 16. juni 2007 kl. 23:49.
Sitat av Christian
Har ikke noe spesiell konstruktiv kritikk og gi bortsett fra og si at det der var et enkelt og greit design. Men det jeg lurer på er hva den skriften der betyr?
Vis hele sitatet...
OT: En skrift er et utseende på bokstaver... en tekst bestående av skrift er vel hva du vil vite betyr?
Sist endret av Pheromone; 16. juni 2007 kl. 23:47.
Sitat av Blackspot
OT: En skrift er et utseende på bokstaver... en tekst bestående av skrift er vel hva du vil vite betyr?
Vis hele sitatet...
Ja. (20tegn)
Det er en tekst man pleier å bruke for å fylle inn "tom tekst" for å se hvordan siden vil se ut med tekst Christian. Ikke noe mer enn det.
Sitat av apefaen
Det er en tekst man pleier å bruke for å fylle inn "tom tekst" for å se hvordan siden vil se ut med tekst Christian. Ikke noe mer enn det.
Vis hele sitatet...
Heh, okei. Mener og ha sett den teksten der flere steder, ja. Men, da vet jeg det.
Tja. Enkel side, det skal du ha.. Men noe mer å nevne, var det nok ikke.. Det var litt tomt, om du forstår. Dessuten var det litt mørke farger, men oppsettet var jo helt cleant. Hva er greia med de tre boksene, skal det være meny i den ene eller noe? Og skal logoen gå over hele siden på toppen, slik det ser ut som?