Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 995
Denne har ikke jeg laget, men kjenner de som har.
Derofr lurer jeg på hva dere syns

http://www.mathopen-handball.no/
Sånn bortsett fra fonten som er brukt er det jo greit nok
Skulle gjerne sett litt luft mellom "Nytt fra lagene" og kanten på blokken. Og så er det jo fonten som omtalt som ikke er så pen at det gjør noe.

EDIT; Etter å ha sett på siden i IE ser jeg at det er FF som tolker koden anderledes. Du bør kanskje optimalisere den for de største nettleserne.
Sist endret av Cikey; 4. mai 2007 kl. 16:05.
Sitat av Cikey
Skulle gjerne sett litt luft mellom "Nytt fra lagene" ...
Vis hele sitatet...
Jeg foreslår også å flytte "Nytt fra lagene" til venstre siden, så boksen er lettere å legge merke til.
Sist endret av voldern; 4. mai 2007 kl. 16:05.
Enig i det som har blitt sagt, fonten må gjerne byttes og slik "Nytt fra lagene" står nå, ser det mer ut som en reklameannonse.
o shit waddup
Fonten må ut og bort.

Sponsorlogoene må bedres. Slik som de ser ut nå er det ikke veldig vakkert. Skjønner problemet om dette er de bildene du har, og det er forsåvidt de som ikke får klikk inn på siden sin. Prøv å følge rådene som allerede er gitt om den mye omtalte nyhetsboksen din.

Ellers ville jeg si at du har gjort en kurant jobb. Det er en helt ok idrettslag-side, som er bedre enn alt jeg finner ved å google på "håndball". Det kan gjøres mer spennende på mange måter, og husk at du ikke trenger å begrense deg til lagets farger.
Ouch. Ok, flere har sagt det samme, men for å si det helt enkelt:

Unngå comic sans ms som pesten.

Comic sans ms er den sikreste måten å få et arbeid som ellers kan være hvor proft som helst, til å se tacky og amatørmessig ut.
en annen bakgrunn kanskje? den der fargen er litt skarp i mine øyne
Også har du ifølge copyright loven gjort noe ulovlig, og det er og fjerne "Content Management Powered by CuteNews" nederst på siden. Siden du har en uregistrert Cutenews

Ville og skallert bildene ned og ikke bare brukt HTML koding til og gjøre bildene mindre.
Sist endret av nPulz; 4. mai 2007 kl. 20:25.
Vel, da må jeg repetere at [COLOR=Red]jeg har ingenting med denne siden å gjøre[/COLOR], annet enn at ejg er medlem av idrettslaget. Har ikke vært med å lage den, og har ikke tilgang til passord eller noe. Bare ville ha respons på hva dere sytnes, i og med at dette representerer oss

Sitat av nPulz
Også har du ifølge copyright loven gjort noe ulovlig, og det er og fjerne "Content Management Powered by CuteNews" nederst på siden. Siden du har en uregistrert Cutenews

Ville og skallert bildene ned og ikke bare brukt HTML koding til og gjøre bildene mindre.
Vis hele sitatet...
Haha, når du sier det så så jeg det også. Litt artig. Får snakke med dem.
Ok, nå er vel skryteplassen ment for egne arbeider, men samme hva: ta en prat med den som har laget den, og få han til å bytte font asap, for det der er bare sånt man ikke gjør.
▼ ... over en måned senere ... ▼
For guds skyld bruk en lesbar font!