Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2156
Jeg har mekka en liten mat-blogg til folket. Tenkte jeg skulle slenge ut bilder, tips og oppskrifter på denne sida.

Til de som kjenner til dette blogg oppsettet her, så bøyer jeg meg bare i støvet å sier at jeg ikke vet bedre. Men det funker faktisk jævlig bra til slike formål.

Sjekk nå ut av og til, kommer mange heftige "how to spice up your pizza" oppskrifter her.

All thanks to Psychcom som hjalp meg med webhotell.

www.comstation.net - psychcom sin blogg
www.mat.comstation.net - min blogg

Have fun.
Sist endret av Fase^; 24. april 2006 kl. 00:39.
Haha. Så jævli genialt. Denne går rett inn på øverste hylle i bunken med sære bokmerker !
Jeg sliter evig med ideer til middag og denne passer som hånd i hanske.
Hvi ut litt generelle kjøkkentips også, slik at kjøkkenjomfruer får noe å drive med:
Tallerkenen med lasagne så smud ut

Kudos for nydelig 70-talls panel bak ovnen!
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Hehe. jo takk for tipset, skal slenge ut no citchen tricks for virgins.
Maten du har laget ser herlig god ut!
Skal knækkes
Golder's Avatar
Genialt mann! Rett og slett. Jeg skal prøve den laksen. Og lasagnen.
litt snikreklame: Hvorfor ikke poste oppskriftene på www.matsiden.net ? Vi trenger sårt flere brukere.
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Golder: lager heller min egen side.

edit: nei, men jeg var ikke klar over den siden der. Takk for tipset ivertfall.
Sist endret av Fase^; 24. april 2006 kl. 01:17.
http://www.spise.no/ er også en genial matside, siden de har video av hvordan du skal gjøre det.. Gjør idioter om til mesterkokker .
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Noe jeg burde endre på? legge til eller noe slikt.. No ala kjøkkentips for dummies som ble foreslått tidligere i tråden her.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Siden er ufattelig fin sånn som den er, iallefall innholdsmessig. Synest ikke du burde endre på noe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Forresten. Noen som har erfaring med dette blogg-oppsettet her og kan fortelle meg hvordan man endrer antall blogg-innlegg som vises på forsiden?
Da må du inn på www.nucleuscms.org å lete etter en pluggin. Tror ikke det ligger inne i nucleus cms som standard, fant det vertfall ikke hos meg.
Mmmm mat

Det så utrolig digg ut, takk for at du deler *thumbs up*
Damn man! Du er super, ypperlig side. I mine øyne er den helt perfekt for matelskere! Keep up the good work!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ah, deilig. Jeg er også et av de typene som aldri kan spise 'vanlig' mat, og må ordne meg noe ekstravagant. Rett inn på bookmarks!
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Takk for den gode responsen da, men var ikke det jeg lurte på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gud det så herligt ut skal prøve ut det med fiskepinnene da
Mere sunn mat, så har du det.
Alle måltidene dine som begynte bra, klarte du for min del å ødelegge med store doser rømme eller majones virket det som.

Bra tiltak for oss som trenger det lille ekstra.
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Joa. Skal ikke si at det jeg lager er sunn mat, men usunnt er det ikke. Midt på treet etter min mening.

Hva er sunn mat for dere da?
Sitat av Fase^
Noe jeg burde endre på?
Vis hele sitatet...
Trodde da man skulle steike en grandiosa på 225 grader og ikke 180?
For en nydelig side!
Mange av disse skal testes
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Nimrad
Trodde da man skulle steike en grandiosa på 225 grader og ikke 180?
Vis hele sitatet...
Hvis man steiker en pizza på 225 grader med varmluft eller over\undervarme er det fare for at den blir svidd og\eller tørr. Jo lenger tid man bruker på å steike noe jo bedre resultat blir det. Såklart det finnes begrensninger.