Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 965
Hva er taggen for å bestemme dette?

Sorry for at jeg maser så mye http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

------------------
Westside till I die
Hmm.... nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Mener du en slags preview? I så fall er det ikke noen bestemt tagg for dette. Dette må bestemmes av evt. cgi-scriptet eller hva det er du bruker. Kan du sende meg en evt. URL til scriptet du skal bruke, så kan jeg se på det hvis du vil. Men som sagt er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår.

.:dephic:.
Welcome to the real world

[This message has been edited by dephic (edited 27-01-2001).]
Trådstarter
Altså går det ikke an å legge neo slikt som

<form method="post" action="cgi-bin/mail.cgi?sharken@start.no" confirmation="confirmation.html">
<resten av formen>
</form>

Det jeg mener er en bekreftelse for at det dem har fylt ut er blitt sendt.

------------------
Westside till I die
det finnes ikke noen tagg for det. det må være en del av cgi skriptet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Better than thou.
Noen som har et bra form script?

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Mailscript mener du?

code box

------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
hvis du mener et script som sender infoen som blir skrevet inn i disse tesktboksene og sender det til deg på epost eller lagrer det i en tekstfil eller database så har jeg det. bare si meg hvilket språk du vil ha det i.
Better than thou.
Kan jeg selv lage confirmation page? Hvis jeg kan det vil jeg ha det ja.. samme hvilket språk, bare det er unix/linux kompatibelt


------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."