Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1496
Jeg holder på å skrive en artikkel som skal opp her ettervert... og noen andre steder kanskje..

Men altså til dere som bruker tradedoubler: har dere noen statestikk over hvor mye de shaver?
Ellers er al info om tradedoubler intersant!!


------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Det finnes ingen oversikt over hvor mye de shaver på medlemssidene.
Har på følelsen at de ønsker holde dette hemmelig slik at det ikke kommer ut hvor mye penger de egentlig lurer av oss!

Ellers må jeg si at deres bannerutvalg er meget dårlig.
Du må bruke deres bannere og av de finnes det bare få eksempler av. Enten er bannerene 468x60 eller av annen stor størrelse.

Har skrevet til dem om dette, men eneste svar jeg fikk var "vi får se".

Hmm...
Trådstarter
Jeg mente ikke info som står på deres egen web-side, men info dere selv sitter på? altså egen statestikk...

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Originally posted by wwwking:
Jeg mente ikke info som står på deres egen web-side, men info dere selv sitter på? altså egen statestikk...

Vis hele sitatet...
Ok!

Har vært medlem av Tradedoubler i 5 mnd. Har en sidevisning på 500 - 1000 pr. dag.
Kontoen står den dag i dag på 356,-

For ca. 2 mnd siden integrerte jeg søkemotoren på mine ressurssider. Siden da har kontoen steget ekstra med 50,- i mnd.

Regner med at alle som meg har lagt merke til at vi tjener kun på klikk ikke på salg og registreringer. (Har 1 registrering på Tradedoubler)

Ikke spesielt bra dette eller hur!
Trådstarter
Vel, jeg synes det var ekstremt dårlig...
jeg har hatt totalt ca 11 000 visninger over samme tidspreiode som du. Men jeg har tjent en tusenlapp...

Jeg sitter på en del info, som jeg ikke vil gi ut enda... Alt kommer i artikklen som jeg holder på med...

Men vanligvis så shaver de ca 75%. men mer utdypende opplysninger kommer. De shaver f eks "bare" 25% av meg nå. men alt om dette senere..

Flere som har noe på de? (konkret!!!)

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
En ting jeg lurer på er hvor mange som bruker cgi-script til å styre bannerene sine? begynner å få en følelse på at det har en viss innvirkning på området.

mm
Trådstarter
nei jeg bruker ikke det..

Men hva mener du?

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
tradedoubler shaver mindre enn alle skal ha det til.. det alle glemmer år de slenger opp en klikkteller er at sinnsykt mange lukker siden for den blir helt lastet ned. siden må nemlig lastes helt ned før klikket blir godkjent.. har også hørt noe om at en må være på siden i 30sek eller no..

vet ikke jeg..

har også hørt at hvis du sender de en mail og klager har tette folk fått mere spenn..
da fjerner de den sperren som gjør at gyldige klikk kun kommer fra den adressen du satte opp. en annen ting; bruker du en ekstern klikkteller tror tradedoubler de besøkende kommer fra siden med klikktelleren på dvs ikke gyldig klikk.

gutter: bruk hode før dere beskylder dem for hardt.

wwwking: http://home.no.net/smsvits <-- fy faen. den må du gjøre noe med.

de er faktisk jævla hyggelige.

her er en mail jeg fikk av de en gang jeg bædda litt:
Hei,

Vil likevel poengtere at selv om du setter opp en klikkteller på siden din, vil du oppdage at den mest sannsynlig ikke vil stemme med den vi har her. Bl.a. klikk som ikke går fullstendig gjennom, dvs. at ikke siden man linker til ikke lastet helt, vil ikke bli godskrevet.

Les mer om hva vi betegner som godkjente klikk i vår FAQ.

Kristin, TradeDoubler Support
Trådstarter
Hør her, Jeg vet hvor mye du kan om dette men jeg har faktisk samlet en del matriale...

Og de shaver mye!!! Feilklikk som du snakker om pleier ikke å utgjøre max 10% og resten filtrerer de bort med div filtere!!!

Du klager over min web side, SMSVitser, og synes den er helt jævlig. Tenk om ikke jeg gidder å sitte 3 timer vær dag for å få en "perfekt" side, og innholdet synes jeg egentlig er bra(stort sett)
Er du her bare for å slenge dritt eller?
Det er faktisk en god del som tyder på det...!!

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Jeg vet ikke om det er å klage når kontoen min KONSTANT i 3-4 måndere her vært på samme tall. Tjent 381 kroner råkjapt de første ukene. Så, på 3-4 måneder INGENTING. Da er det noe galt. Det eneste jeg kan tenke meg er at det er feil med cgi-scriptet, men det er rart, for jeg brukte det når tradedoubeler ble først lansert......
Eller så har den gjengen en GEDIGEN FEIL!!!


meitemark
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
power 2 you meitemark.
approppo bruke timesvis på html....
jeg har begitt meg inn på nytt prosjekt, dvs. jeg har blitt spurt om å gjøre det.
det skal bli norges største cs-portal. jeg skal være webmaster, designer, etc. men jeg skal ha et fullt team med proggere & grafikkere bak meg.. hvor kult er ikke det? og jeg har final say http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif i am the boss!

</showoff>

------------------
nso @ /-ignore dot.com
Trådstarter
Originally posted by meitemark:
Jeg vet ikke om det er å klage når kontoen min KONSTANT i 3-4 måndere her vært på samme tall. Tjent 381 kroner råkjapt de første ukene. Så, på 3-4 måneder INGENTING. Da er det noe galt. Det eneste jeg kan tenke meg er at det er feil med cgi-scriptet, men det er rart, for jeg brukte det når tradedoubeler ble først lansert......
Eller så har den gjengen en GEDIGEN FEIL!!!


meitemark
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg må kjappe meg med den artiklen, men ring de og klag!!!
Jeg rinte og klagde og plystlig fikk jeg tre ganger så mange klikk te dagen

tlf'nr er 22403530 (lagra det på mobben, hehe)


------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser