Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3231
Hei, Hvis dette er utenfor temaet eller imot reglene så beklager jeg og regner med at tråden bare blir slettet. Har i lang tid vært plaget med disse jævla fake navnene på FB som legger meg til og sender meg masse crap.

Så spørsmålet mitt er: Er det noe jeg kan sende tilbake på deres brev/meldings konto som inneholder noe jævla dritt! Så de for smake sin egen medisin?

Og isåfall så kom gjerne med en step by step tutorial

Mvh
Lorden9000
{-_-}
Sist endret av Dodecha; 9. juli 2016 kl. 16:13. Grunn: Fjernet overdreven tegnsetting og skrivefeil
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du oppnår ingenting anna enn å kaste vekk meir tid.

Ignorer det, enkelt og greit. Og gjer profilen din mindre synleg for ukjente om det er irriterande mengder.
Step by step guide

Nei, men seriøst. Jeg ville anbefalt deg i å bare drite i det, du kommer ikke så mye lengre uten. De er mest sannsynlig bots, kommer ikke til å få noe annet svar enn noe predefined som "jeg er kåt og er leken, møt meg på www.enellerannenside.com". Om ikke det er utfallet, så vil du snakke med en skammer. Velger du å snakke med skammeren ender du bare opp med å gjøre det h*n vil du skal gjøre: være et potensielt offer? either way, bortkastet tid spør du meg

Om du så virkelig brenner for dette eller kjeder deg enormt, så kan jeg guide deg i en seriøs retning: Social engineering
Jeg får masse requests fra bots.

Facebook har en metode for å fjerne de hvis det bryr deg så mye.
Her er en guide i bilder siden jeg ikke gidder å skrive alt: