Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1916
En grå, mørk sky svever over hodet til Anders. Hans nærmeste venner ser noe tærer på han og ønsker sårt å hjelpe. Hva ville du gjort om en av dine nærmeste led av en dyp, seriøs, depresjon?

Les, "Den store katte jakten".

http://pjosunger.org/img/cover-denstoreskattejakten.jpg
Tja, hva skal man si. Dette befinner seg et sted mellom surrealisme, junkie-humor, barnsligheter og reinspikka sinnsykdom. Da mener jeg ikke "sinnsyk" i den forstand at det er "skikkelig rart", men at det er bokstavelig talt sinnsykt . Jeg likte det, selv om jeg ærlig talt ikke leste alle 300 sidene.

Konstruktive tips til neste gang du velger å bruke måneder av livet ditt på noe lignende:
- Kutt kraftig ned på ideer. La en tanke ligge til neste dag før du begynner å tegne for å la ting modnes bittelitt. Kanskje er det ikke alt som bør være med?
- Skriv historien, i allefall et synopsis, før du begynner. Da slipper du å finne på historien underveis.
- Prøv å få flere hendelser, mer tekst og mer dialog på hver side. Det er absurd langt, men det skjer jo egentlig ikke så veldig mye. Bruk mindre ruter.
- Skriv/tegn dialogen for hånd. Det ser ikke bra ut med ferdige fonter.
Jeg hører deg donTomaso. Takk for at du tok deg tid for input.
Jeg hørtes veldig kritisk ut i det forrige innlegget. Jeg understreker igjen at jeg likte det, fordi det er såpass originalt, merkelig på en positiv måte og noen ganger hysterisk morsomt. Det var noe nytt som overrasket meg, og det er alltid artig å oppleve.
Jeg likte det veldig godt, og jeg likte godt den forrige også. Jeg lo rett ut flere ganger. Håper det kommer flere.
Det går bra DonTomaso. Jeg har bare ligget i et hjørne og vugget som en krøllet ball de siste 15 timene.

Neida...

Hørt kommentarer om maskin skrevet tekst før og planer om å forbedre dette.

One Love
Ganske kult! Kattejakten er i ett ord.
Likte det Gadd ikke lese mer enn 40 sider nå, men har lyst å lese dette på sopp eller når jeg er stein
Enig med Tomaso om det med font, ville vært kult om du skrev det selv, eller brukte en "håndskrevet" font hvis du har dårlig håndskrift
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Leste hele historien og digget det! Sjukt føkka greier hahah