Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2987
Heisann! Har filma en god del av året her med et lite point and shoot kamera, og noe med mobil.

Det skulle egentlig bare være en slags minnebok for min del. Men syns det ble ganske kult, så jeg tenke jeg måtte dele den her!

https://www.youtube.com/watch?v=JNoxPTnUvQw
Takk for det woff, Kompis heter han
Stilig film, det må man si. Ut ifra det jeg fikk med meg her er at du studerer i trondheim men er ikke derfra?
Takk for det agsel! Men må nokk desverre skuffe deg. Er fra Trondheim og har aldri studert��
Fett år du hadde! Så ut som du har vært utpå en hel del =)
Artig film! Kan jeg spørre hva du jobber med?
Virker jo som om du lager denne filmen først og fremst for å skryte av deg selv, og ikke for å vise fram det artistiske eller fortelle hvordan året har foregått...

Men kul film, dritkul å ha for seg selv.
Takk for det Cklenox, white? og retynsviL

Jobber med å selge forsikring, hos et av norges største selskap.

Ja, kan ærlig innrømme retynsviL at det blir en slags skrytevideo, men tror ikke så mange rundt om kring har helt hverdagslige bilder i fotoalbumet sitt heller. Tok med de tinga jeg tror jeg kommer til å sette pris på senere. Er noen tøffe moments der å, men de er det bare jeg som kan koble opp mot noen av sekundene.
Sitat av Thesalesman Vis innlegg
Jobber med å selge forsikring, hos et av norges største selskap.
Vis hele sitatet...
I filmen holder du opp et papir med logoen til IF på.
Jeg stemmer i med de andre. Dritkul film.
Artig prosjekt og artig film!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Legevakten Vis innlegg
I filmen holder du opp et papir med logoen til IF på.
Vis hele sitatet...
Er vel ikke akkurat noe mål for TS som fremstår med fullt navn å forholde seg anonym? Et kjapt facebooksøk viser jo at typen jobber for IF, men what's the big deal?

Forøvrig en kul film!
Må trene hard med så mye alkohol og junk.. Vel uansett kul film
Sitat av retynsviL Vis innlegg
Virker jo som om du lager denne filmen først og fremst for å skryte av deg selv, og ikke for å vise fram det artistiske eller fortelle hvordan året har foregått...

Men kul film, dritkul å ha for seg selv.
Vis hele sitatet...
Er det kjedelig å sitte foran pc-en hele tiden?
Kanskje ikke så mye for andre som ikke kjenner deg å se, da er det gjerne mer spennende med de som gjør det samme men reiser innom alle land i verden eller lignende Men for all del, ble litt inspirert, man gjør jo mye artig i løpet av et år som kunne vært kult å ha mer enn insta-bilder av. Forslag til kompaktkamera? (noe jeg aldri trodde jeg kom til å skaffe meg igjen)
Takk for alle fine tilbakemeldinger !
Som sagt var formålet å lage en slags minnevideo til meg selv, men tenkte at jeg skulle gjøre litt ekstra utav det når jeg allerede hadde brukt såppas mye tid på det. Mye av film klippene er klipp jeg hadde hatt uansett, siden jeg liker å lage små kortfilmer av diverse ting jeg gjør med venner.

Når det kommer til kompaktkamera dvs, så kan jeg anbefale Canon s120. Fungert svært bra i det året jeg har hatt det. Mulig det har kommet noe nytt og bedre på markedet i det siste. Det som var viktig for min del var at det skal være kjappt å bruke og at man slipper å bruke tid på manuelle instillinger. Der har kameraet levert 100&