Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4147
Hei! Har laget et nytt bilcommunity. (9tro Norge)
Jeg trenger litt gode/ærlige tilbakemeldinger på layoutet og designet, slik at jeg kan forbedre det.

Har laget en liste under som dere kan svare på
  1. Hva er du fornøyd med?
  2. hva er du ikke fornøyd med?
  3. Design 1-10
  4. Brukervennlighet 1-10
  5. layout 1-10


Takk på forhånd!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Må si jeg ble positivt overrasket! Så veldig clean og stilfull ut spør du meg.

Alt var veldig åpent og tilgjengelig uten at det blir for mye på siden

Men den hvite seksjonen på forsiden, passet kanskje ikke helt inn, men men det er kanskje bare meg
Sitat av Carmex Vis innlegg
Må si jeg ble positivt overrasket! Så veldig clean og stilfull ut spør du meg.

Alt var veldig åpent og tilgjengelig uten at det blir for mye på siden

Men den hvite seksjonen på forsiden, passet kanskje ikke helt inn, men men det er kanskje bare meg
Vis hele sitatet...
Takker!
Du har et godt poeng der, har aldri tenkt over det
får prøve å fikse noe der. Takker for tilbakemelding!
Sitat av Carmex Vis innlegg
Må si jeg ble positivt overrasket! Så veldig clean og stilfull ut spør du meg.

Alt var veldig åpent og tilgjengelig uten at det blir for mye på siden

Men den hvite seksjonen på forsiden, passet kanskje ikke helt inn, men men det er kanskje bare meg
Vis hele sitatet...
Skulle bare mangle når han har brukt dette: https://wordpress.org/themes/weblizar
Sitat av Spelly Vis innlegg
Skulle bare mangle når han har brukt dette: https://wordpress.org/themes/weblizar
Vis hele sitatet...
Det har jeg
Veldig flott theme
Veldig rent og oversiktlig forum. Mange pleier å voldta phpBB, heldigvis ikke deg.
Over til nettsiden, bildene blir for store. Det blir vanskelig å vite hva man egentlig er inne på. Ville forminsket det kraftig, eller bedre, slettet det når du får flere artikler.
Bildene på artiklene er ikke klikkbare, dét er plagsomt.
Logoen din er helt for jævlig, i tillegg navnet 9tro.no, desverre litt mere teit enn kult. Finn på noe utenom det vanlig som man husker lettere - og som skiller deg ut fra mengden. Da får man som regel flere besøkende tilbake. Noe som vel er målet?
Lykke til!
Sist endret av Antidote; 6. oktober 2014 kl. 21:40.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Veldig rent og oversiktlig forum. Mange pleier å voldta phpBB, heldigvis ikke deg.
Over til nettsiden, bildene blir for store. Det blir vanskelig å vite hva man egentlig er inne på. Ville forminsket det kraftig, eller bedre, slettet det når du får flere artikler.
Bildene på artiklene er ikke klikkbare, dét er plagsomt.
Logoen din er helt for jævlig, i tillegg navnet 9tro.no, desverre litt mere teit enn kult. Finn på noe utenom det vanlig som man husker lettere - og som skiller deg ut fra mengden. Da får man som regel flere besøkende tilbake. Noe som vel er målet?
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Wow! Takker! nå skal jeg kose meg vettu
Tenker du slider bildet eller artikkel bildet?
Sitat av blitZz96 Vis innlegg
Wow! Takker! nå skal jeg kose meg vettu
Tenker du slider bildet eller artikkel bildet?
Vis hele sitatet...
Tenker på slider.