Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1316
Hei freaks. Nå har det seg slik at jeg fikk link til en side på mail fra "sparebank1"

De sa at jeg måtte resette passordet mitt og linka meg til denne url : http://www.kiesbank.eu/media/content...10/update.html

Noen datakyndige som kan finne ut hvor informasjonen går hen når du trykker send knappen?


- Magnus
Sannsynligvis blir det bare lagret i en database, tekstfil eller kanskje det blir sendt til eposten til noen.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Sannsynligvis blir det bare lagret i en database, tekstfil eller kanskje det blir sendt til eposten til noen.
Vis hele sitatet...
Sjekk kildekoden, blir ikke sendt til noen epost. Thats for shure..

Tester ut med tamper data as we speak :P
Sist endret av Magnisx; 24. februar 2012 kl. 18:44.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Til load.php mener du. Load.php kan sende mail, lagre til database eller ringe paven for alt du vet.
Sist endret av nso; 24. februar 2012 kl. 18:51.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
sier bare, er ikke noe vits og drive med detektiv-arbeid, du kommer ingen vei med det.

sorry for og ødelegge ego-boost.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hei freaks. Nå har det seg slik at jeg fikk link til en side på mail fra "sparebank1"

De sa at jeg måtte resette passordet mitt og linka meg til denne url : http://www.kiesbank.eu/media/content...10/update.html

Noen datakyndige som kan finne ut hvor informasjonen går hen når du trykker send knappen?


- Magnus
Vis hele sitatet...
Har du fyllt inn informasjon og sendt? Kontakt SB1 ASAP.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Harabo Vis innlegg
sier bare, er ikke noe vits og drive med detektiv-arbeid, du kommer ingen vei med det.

sorry for og ødelegge ego-boost.
Vis hele sitatet...
Hjalp jo det :P Fikk siden ned igår kveld