Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 800
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Er det mulig å hindre endring av verdier i flashprogrammer? Dette går jo som oftest med programmer som f. eks Cheat Engine? Jeg må tilføye at jeg skal lage en internettside, og tenkte å lage DELER av den i flash, men vil ikke at noen skal kunne manipulere flash-dataene... er dette mulig?
Sitat av CHooBE Vis innlegg
Er det mulig å hindre endring av verdier i flashprogrammer? Dette går jo som oftest med programmer som f. eks Cheat Engine? Jeg må tilføye at jeg skal lage en internettside, og tenkte å lage DELER av den i flash, men vil ikke at noen skal kunne manipulere flash-dataene... er dette mulig?
Vis hele sitatet...
Kom over denne siden når jeg forsket rundt program som Cheatengine tidligere, men har ikke noe særlig forståelse for flash selv.

http://board.flashkit.com/board/showthread.php?t=743337

Siden er litt utdatert da, og jeg vet ikke om det var nøyaktig hva du var ute etter.. håper det kan være litt til hjelp.

Freak har fluss av programmerere, så dette problemet burde være lett overkommelig med hjelp herfra.

Hadde sikkert vært til hjelp vis du var med spesifik på hvordan du skal bruke flash, de fleste hele flash spill blir fuckd av cheatengine these days, så er ikke så sikker på om det er en "Sikker" løsning.
To tråder som kan være til hjelp.

Lær å hacke Flash på 1-2-3-4-5

Guide: Cracke flashspill.

Ellers kan du sjekke ut Tamper Data 11.0.1 til Firefox.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
To tråder som kan være til hjelp.

Lær å hacke Flash på 1-2-3-4-5

Guide: Cracke flashspill.

Ellers kan du sjekke ut Tamper Data 11.0.1 til Firefox.
Vis hele sitatet...
Virker som om tråd starter var interessert i hvordan man skulle hindre at dette var mulig ^^
Sitat av Turak Vis innlegg
Virker som om tråd starter var interessert i hvordan man skulle hindre at dette var mulig ^^
Vis hele sitatet...
Jeg ga ham linker til et par guider og et program som forteller ham hvordan det er mulig å endre verdier...
Tenkte det var nyttig for ham, type "know your enemy"