Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 922
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Hei, er ny på forumet her og trenger litt hjelp.
Har henta ut sam og system filene fra dataen via knoppix, og trenger litt hjelp til og knekke hashen. er en skole pc så har tatt over alt til en annen data, ettersom at jeg da ikke får gjort så stort mye uten admin tilgang. har bare fått ut nt-hashen av den, og har prøvd å knekke den med ophcrack uten noe lykke. holder på å laste ned et større table i håp om å klare det )
derfor lurte jeg på om noen ville være så snille å hjelpe meg med å knekke den? : D og nei, kan ikke blanke ut passordet, eller kjøre boot & nuke lignende greier. passordet må være det samme.

NT hash: Administrator:500::5dc498bc6e5031444e4bb3d22e14a41e:::

er forresten ganske newbie i cracking så hadde vært flott om dere kunne forklart litt om dere har noen tips til noe jeg kan gjøre for å knekke passordet fortere
Sist endret av Johnny B; 16. oktober 2009 kl. 23:51.
jeg prøver å ta den med en større tabell nå.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Trådstarter
Sitat av saroth Vis innlegg
jeg prøver å ta den med en større tabell nå.
Vis hele sitatet...
takk : ) lurer også på om det er mulig bare ta backup av system og sam filene, blanke ut admin passordet, gå inn og endre det jeg vil, gå ut igjen og sette inn de orginale sam og system filene?
jeg prøvde med vista special, uten noe resultat, beklager.

ja det er mulig.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Trådstarter
Sitat av saroth Vis innlegg
jeg prøvde med vista special, uten noe resultat, beklager.

ja det er mulig.
Vis hele sitatet...
takk for at du prøvde
Har noen små LM-rainbowtables, vis du klarer å skaffe LM-hashen kan jeg prøve.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Trådstarter
Sitat av p0cky84 Vis innlegg
Har noen små LM-rainbowtables, vis du klarer å skaffe LM-hashen kan jeg prøve.
Vis hele sitatet...
de har skurdd av lm-hashen ; )
hvis noen har noen LM hasher liggende som de ikke får knekt kan de sende de til meg, jeg tror jeg skal få knekt de aller fleste.