Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2176
Hei, noen som vet om datamaskinen legger igjen informasjon om hvilke hotmailadresser man har benyttet på maskinen?
Om du har brukt msn gjör det det ja, men hotmail.com vet jeg ikke
Kanskje du finner noe om du åpner cookies fra hotmail.com eller noe?
Ligger i temporary internet files
Hvordan ser man hvilke hotmailadresser som er brukt via msn?
Jeg fant det ut ved hjelp av USB switchblade - Hak5...
http://wiki.hak5.org/wiki/USB_Switchblade


Er selvfølgelig lettere måter å finne ut på.

Du får forresten masse annen info ved bruk av nevnt metode. inkludert passord serial keys etc.
Merk, programmet er laget for "recovery".
Sist endret av Initzuriel; 16. oktober 2009 kl. 23:15. Grunn: Ekstra info.
Lagrer seg ett par plasser på pc'n hvilke msn adresser man har logget inn med...
Programmet jeg linket til henter ut fra de plassene. Trenger minimalt med datakunnskaper for å bruke det.

Er jo sikkert ikke så krevende å finne hvor de ligger ved hjelp av google. Eventuelt søk på pc'en etter en msn bruker du vet er brukt der, se hvor den befinner seg, så se etter andre i samme fil.
Mulig det ikke er så lett. Bare en tanke.
I hvilke kataloger legger denne informasjonen seg? Hvis man har avinstallert msn, vil vel det meste av info også forsvinne?
Sitat av Shimmering Vis innlegg
Hvis man har avinstallert msn, vil vel det meste av info også forsvinne?
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg avinnstallerte msn og innstallerte det igjen, og alt hvar der som det var. Hvis du skjønner?
MSN Live Messenger lagrer vel data som alle andre programmer i
Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data

eller

Documents and Settings\<brukernavn>\Local Settings\Application Data

Dette blir vel sikkert ikke fjerne om du bare avinstallerer applikasjonen. Men det er vel avhengig av at du har huket av på "Husk meg" i Live Messenger.