Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 921
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Slenger opp et par låter fra giggen vi gjorde for et par uker siden på Smuget! Lyden på opptaket er ikke så sinnsykt bra, men er fett om noen har noe feedback uansett

De Er Stuck - Live

Watt Opp - Live

cheers

PS: nFF Exlusive!
Sist endret av Polar-; 24. april 2007 kl. 01:53.
Det var veldig bra!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Fett! Anyone else?
De Er Stuck - Live var helt greit egentlig.. likte ikke refrenget helt.. men bra live
Watt Opp - Live veldig enkle riim.. men likte denne best

men bra dette.. kaller dere dere for noe?

Spiller dere med live band? trommis ol.?
Yess. Diggdigg.
Herlig feelgoodhiphop. Hørt SkiBohemene?
Fikk litt samme vibber fra dere.
Rapperne kan godt øve seg litt på syngingen, selv om det strengt tatt er litt sjarm.
Hip hop er best med liveband. Du som spiller gitar Polar?
God jobb.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Bandet heter taktløs, og polar- trakterer bassen
digga Taktløs feat Daara J - Bla Bla Bla .. orginalt og stilig.. skjønner ikke mye det Daara J sier.. men sikkert derfor låta heter blablabla :P men artig
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Her er et klipp fra samma giggen, cover-beat faktisk: http://dasskost.googlepages.com/taktleez.mp3
Her kan jeg beskues som basspiller på øving: http://www.youtube.com/watch?v=W6BheCqAfBo

Schkåll!
Det her bra musikk. Ikke noe sånn "wolla yoyoyo i got spenn gangztha" musikk.

Edit: Likte spessielt den siste sangen watt-up.

Stå på :)
Sist endret av 3RD; 25. april 2007 kl. 20:08.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Kommer med et par nye studiotracks snart. Bl.a. en låt feat. Jonas Fjeld, "Drammen i Regn". Blir good shit!
Jeg hører lite på hip hop og rap så jeg er ikke den beste til å bedømme, men det jeg liker med bandet ditt er at det er temmelig aukustisk i forhold til mange andre band i samme sjanger. Dere spiller selv i stedet for å bare sample.