Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1123
Denn meldingen poppet nettopp opp, noen idé hva det er eller hva det kommer av? Googla litt og kom frem til forskjellige virus osv, men knapt brukt pcen.

http://i.imgur.com/eJ0IcW8s.png

Står IPen er fra Beijing.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ah, svchost har jeg hatt det mye moro med. I'd say reinstaller windows, tror det er det jeg endte opp med å gjøre.
Det er malwarebytes som blokkerer tilgangen til ett nettsted/IP, det er som regel ganske hendig, men hvorfor det kommer fra SVChost har jeg ingen aning om, kan vel kanskje være ett virus som gjør litt shady ting, eller kanskje bare en feil?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Får opp ipblokkering av mine wallets hele tiden. Har dog ingen problemer med syncing o.l.
Problemet er nok at mbam pro er sikkert flink, men alt for hissig på grøten. At den stadig knakk prosessser som kjører ene vpn min var nok til at jeg gav båt.-

edit:svhost er en generisk winpprosess og kan kjøre både linjen din ogh rat
Sist endret av pidget; 14. desember 2013 kl. 00:40.
Du er nok utsatt for spionasje fra kinesiske "cyber krigere".