Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4066
Hei!

Trenger feedback! Er veldig usikker på denne.

https://soundcloud.com/hanz-zivert/scars
Jeg likte den, eneste jeg ikke syntes passet inn er trumma på 24/25
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Takk! Ja jeg bare lekte meg litt!
Bra! Gir 8 poeng på en skala fra 1 til 10 (fra en prøff som meg ).

Som sagt tidligere, det er noe med trommene som kan forbedres. Trommen 24-47 virker litt malplassert. Vet ikke hvorfor, men den er kanskje litt tam og gir litt mye aner fra afrikansk kultur (hvor resten av sangen har et elektronisk preg). Ordner du dette bra, ville jeg gitt deg et halvt poeng ekstra. Resten av trommene virker greit.

Liker spesielt pianoet og orgelet (hvis det er det er?). For å få 9/10-9.5/10 må du kanskje legge til eller endre på innholdet, dvs. mye jobb. Sangen er bra, men for å være pirkete virker den kanskje litt "kjedelig" i lengden.
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for ordentlig konstruktiv kritikk! Skal prøve på noen endringer. Ja jeg er enig i at den blir veldig kjedelig i lengden, det er derfor jeg er så usikker på den.
Eineste eg kan kommentere på er trommen på 48sek - 49sek. Kjenner det i kroppen korleis eg venter på "tromme-klimakset", den halte det ut så lenge det føltes ut som ein glipp / feil. Ellers så blir denne på lista over rolig musikk for soving, well done.
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Ja jeg burde kanskje løfte den litt. Takk for feedback!

Gjorde en gigantisk endring på den. Nå har den ihvertfall et klimaks!

https://soundcloud.com/hanz-zivert/scars
Sist endret av spatterdass; 30. mai 2016 kl. 19:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av spatterdass Vis innlegg
Ja jeg burde kanskje løfte den litt. Takk for feedback!

Gjorde en gigantisk endring på den. Nå har den ihvertfall et klimaks!

https://soundcloud.com/hanz-zivert/scars
Vis hele sitatet...
Jeg er strålende fornøyd, den har også en veldig fin flyt.
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Tusen takk!
Den var bra. Her er et par småting jeg la merke til:

- Clappet i starten var i mine ører kanskje litt for høyt og litt for skarpt. Kanskje noe litt mykere?
- Føler du kunne gjort mye mer ut av midtpartiet. Kan være mixinga ikke var helt ferdig tho.

Likte sangen veldig godt. Introen var i min mening det beste. Stå på!
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for Tilbakemeldingen! Ja jeg er egentlig usikker på den clappen. Kommer nok til å endre litt på det!
Detta var sannelig ikke dumt. Jeg på den annen side synes ikke clappen er malplassert, men selve clappen var relativt flat og kjedelig.
Hvilken synth brukte du på kordene, og leaden forsåvidt? Skamfet beat over all
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Wow, tusen takK! Jeg brukte noen rhodes fra reason sin sound bank og synthen ladge jeg i sytrus!
Langt fra en ekspert, men jeg har 2 ører. Syntes dette var knall bra.
spatterdass's Avatar
Trådstarter
hehe, Takk for feedback!
Denne likte jeg!
Skulle nesten samarbeida på en beat en gang
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Ja absolutt!