Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6053
Jeg har en dedikert CoD:UO server som har kjørt i over et halvt år. Nå begynner skoleklassen min å gå i oppløsning, så jeg tenkte jeg skulle poste den her for å se om jeg fikk opp trafikken litt. Det er en såkalt private server som betyr at den ikke rapporterer (eller sjekker) cd-nøkkelen din til produsenten av spillet. Serveren kjører også statistikk på spillere

http://play.fuzzy76.wha.la/
Du kommer til å se meg titt og ofte.
CoD pwns.
Skal sjekke innom for å se, btw bruker du custom maps?
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Er en fin samling custom maps, men hovedsaklig med fokus på tdm. 61 maps totalt.
Nice!

Siden jeg ikke bruker verken xfire, gamespy arcade, eller ASE, så hadde det vært greit å vite selve navnet på spill serveren
har det kommet noen oppdateringer til CoD:UO siden det kom ut?

Sitat av Siegfreud
Nice!

Siden jeg ikke bruker verken xfire, gamespy arcade, eller ASE, så hadde det vært greit å vite selve navnet på spill serveren
Vis hele sitatet...
play.fuzzy76.wha.la:28961
Har kommet noen patcher ja, seneste oppgradering er v1.51
Hehe, jeg tipsa noen CoD:UO hoder jeg kjenner i australia og i statene om servern de skulle hive seg med sa de, og det kommer jeg og til å gjøre når jeg får satt meg inn i spillet :P
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Men les sida da folkens! Alt av patcher ligger på serveren, serveren vises IKKE i noen serverlister men må legges til manuelt. Og sjansen for at noen i australia og statene har god nok ping til å slippe inn (og å lese passordet på forsida som er skrevet i norsk med en hensikt) er liten.

*gir Siegfreud FEM briller*
Ehm, den er jo passordbeskyttet. :S
Ah, ok, glem det, fant det. ;D
Sist endret av charz0r; 26. mai 2005 kl. 18:35.
Offtopic: Jeg synes Call of duty ikke UO er bedre , men det er min smak :P

Ta en sjekk på #callofduty.nor på Quakenet
Sist endret av Thyrfing; 28. mai 2005 kl. 16:57.
▼ ... over en måned senere ... ▼
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Fin anledning til å bumpe tråden. Jeg har nå fjerna passordet på serveren så den er åpen for alt og alle og jeg har posta den et par andre steder for å få opp aktiviteteten.

Serveren kjører også teamspeak2 nå, passordet er "df3".
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, lurte på hvordan man setter opp en private cracked server på cod uo...
Må man ha no spez. patch for å holde den public??
Kan man bare lage en med cod uo spillet og alt er greit?
Vet noen hvordan man lager script ?? for at serveren bytter map, i stede for å bli på det samme map-et hele tiden???

Mail:
Finnes det slike crackede servere for COD2 ?
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Ja Znyp, MIN server. Bare å koble til med samme ip, men default portnummer (28960). Den er foreløpig begrensa til 8 players, men blir det mye trafikk øker jeg.
får ikke kobla meg på serveren din, får bare "bad server adress"

Har du en ip det hadde gått ann å kobla seg på?
Noen andre som vet om noen andre cracka servere?

H4wk
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
adressen du skriver inn for cod:uo er "play.fuzzy76.wha.la:28961" og for cod2 er den "play.fuzzy76.wha.la"
▼ ... mange måneder senere ... ▼
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Update: Kjører ikke CoD2 lenger fordi gameplayen sugde etter min mening. Spilleserveren har fått ny host (den gamle skal fortsatt virke riktignok). http://play.fuzzy76.net
▼ ... flere år senere ... ▼
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Update. Den er nå en klanserver for Brothers In Arms.

Connect: coduo.brothersinarms.be
Web: http://brothersinarms.be

Og ja, vi spiller fortsatt Call of Duty _1_ med tilleggspakken United Offensive.
▼ ... flere år senere ... ▼
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter