Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 613
Anonym bruker
"Ergerlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har slitt litt med å finne årer/få blodsvar de siste dagene, men fikk endelig blodsvar i går - men når jeg injiserte det (amfetamin) så fikk jeg noen varme strømninger ned mot armen (spesielt på hånda/i fingrene)?? jeg har fått sånne strømninger/støt før, erfarne kompiser sier det skjer når man treffer en nerve, men denne varme følelsen er helt ny og det er ganske ubehagelig/vondt, både underveis og etterpå. er vond i hele armen, akkurat som jeg pleier å bli etter bomskudd, men dette er ikke det. jeg sjekker underveis og blodet er mørkt. er det farlig eller hva tenker dere?
Hvis du snakker om venstre arm ville jeg ringt legevakta hvis jeg var deg. Ikke for å skremme deg eller gi deg noia men det er bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite.

Di på legevakta er helsepersonell og kan svare deg på spørsmålene dine. Vi her på freak har svaret på mye rart men når det kommer til slikt er det nok best å snakke med fagfolk.
Anonym bruker
"Ergerlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Hvis du snakker om venstre arm ville jeg ringt legevakta hvis jeg var deg. Ikke for å skremme deg eller gi deg noia men det er bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite.

Di på legevakta er helsepersonell og kan svare deg på spørsmålene dine. Vi her på freak har svaret på mye rart men når det kommer til slikt er det nok best å snakke med fagfolk.
Vis hele sitatet...
er høyre arm det er snakk om, rett over innsiden av albuen. men jeg fikk blodsvar på to andre steder (ene på venstre, andre på høyre) nå nylig og merket ikke noe til disse varme strømningene da. lurer på om det kanskje er en spesiell type åre jeg traff tidligere, har noen info om det? har kun hørt at jeg ikke skal skyte i lyst blod, men blodsvaret fra denne var mørkt.