Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1231
Hei, jeg skal sone med fotlenke og ble fortalt at jeg ikke kunne ta rus, narkotika og hormonpreperater. de første to kjenner jeg til men når jeg googler hormonpreperater så er det ikke mye info om det. Noen her som vet hva som faller under denne kategorien ?
Sitat av Klovneriet Vis innlegg
Hei, jeg skal sone med fotlenke og ble fortalt at jeg ikke kunne ta rus, narkotika og hormonpreperater. de første to kjenner jeg til men når jeg googler hormonpreperater så er det ikke mye info om det. Noen her som vet hva som faller under denne kategorien ?
Vis hele sitatet...
Med det menes hormonpreparater, som ikke er utskrevet av lege. Her er det spesielt anabole steroider, regelen er myntet på. Om en kvinne spiser p-piller, som er utskrevet av lege, tipper jeg det går greit. Men det er nok ikke dumt å spørre på forhånd der heller.