Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2595
Jeg begynte å ta GHB for søvnproblemer ca 8 mnd siden og har brukt det av og på for å sove helt siden da. jeg klarer ikke og få mer en 2-3 timers søvn uten å våkne flere ganger hver kveld. Med GHB så sov jeg som en baby, våknet aldri og livet var generelt bedre. Vet ikke hva som har skjedd men ingen av kontaktene mine svarer så jeg trenger noe som kan ta plassen til GHB kjapt. Har prøvd Sobril og Valium men begge er ganske svake og jeg tror ikke legen min kommer til å gi meg en resept på større mengder av disse. Har også prøvd Imovane, den funket okay men legen nekter å skrive ut mengder som kan brukes over lengre tid.
Har dere noen tips på ting som kan brukes for søvn ?
Eller evt noen tips for å få legen til å slutte å være så gjerrig
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare nysgjerrig, hvorfor skriver han ikke ut imovane over lengre tid? Jeg har gått på det i 1 år så si vær dag.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Klovneriet Vis innlegg
Jeg begynte å ta GHB for søvnproblemer ca 8 mnd siden og har brukt det av og på for å sove helt siden da. jeg klarer ikke og få mer en 2-3 timers søvn uten å våkne flere ganger hver kveld. Med GHB så sov jeg som en baby, våknet aldri og livet var generelt bedre. Vet ikke hva som har skjedd men ingen av kontaktene mine svarer så jeg trenger noe som kan ta plassen til GHB kjapt. Har prøvd Sobril og Valium men begge er ganske svake og jeg tror ikke legen min kommer til å gi meg en resept på større mengder av disse. Har også prøvd Imovane, den funket okay men legen nekter å skrive ut mengder som kan brukes over lengre tid.
Har dere noen tips på ting som kan brukes for søvn ?
Eller evt noen tips for å få legen til å slutte å være så gjerrig
Vis hele sitatet...
Lyrica. Men du får det neppe utskrevet bare for søvn, pluss at effekten vil avta etterhvert som du får toleranse, og det gjør du fort på pregabalin.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men det er litt i samme gate som GHB.. beklager en ellers ubrukelig post
Tror du burde få fatt på noe ghb fort. Abstinensene er kjipe
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det pr idag, er det fortsatt mulig å lage GHB fra dagens felgrens o.l, eller har de fjernet GBL fra dette?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det pr idag, er det fortsatt mulig å lage GHB fra dagens felgrens o.l, eller har de fjernet GBL fra dette?
Vis hele sitatet...
GBL får du ikke tak i lovlig noen steder i Norge, det er veldig mulig å lage fortsatt på mange metoder. Hadde det vært base ute på markedet hadde jeg kokt selv. Er tørke på GHB, GBL, nå. Er fullstendig mulig å lage GBL med alt annet kjemiske stoffer, men nok mennesker har mistet livet sitt i følge av feil kokt stoff.
Bytt lege og dealer
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan du ikke bare drikke alkohol?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kan du ikke bare drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
Alkohol blir fort dyrt
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hard trening/aktivitet og riktig kosthold kan hjelpe for å gjøre kroppen mer tilbørlig for søvn. Kosttilskudd som ZMA/Melatonin kan også hjelpe.

Hva er planen om du får tak i GHB? Bare forsette på dette av/på i flere år fremmover?

Bruke tyngre stoffer for å kunne sove, skyver deg bare inn i en ondt sirkel. Du nevner ingen refleksjoner på hva som kan være årsak til at du ikke får sove.
Cannabis

Mye bedre for hue en GHB. Naturlig medisin. Ikke så dyrt hvis man kjøper endel og ikke røyker hele dagen.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
GBL er brukt en plass jeg vet om, og det er på oljerigg. Finner det ingen andre plasser lovlig, og får heller ikke importert som privatperson lovlig.
Vis hele sitatet...
Og hvor får du dette fra? Har offshore, jobbet som prosesstekniker på Ula og Valhall i 15 år nå. GBL er et kjemisk stoff jeg ALDRI har sett ute på havet før værtfall.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alko. Abstinensene fra GHB er potensielt ganske farlige, så fiks deg noe billig sprit til du har igjen og trapp deretter sakte ned.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol blir fort dyrt
Vis hele sitatet...
2-3 halvlitere med "Bare Øl" kan da ikke være så dyrt.

Evt. Invistere 1300kr i en 3l vodka kartong og ta seg 2-3 shots før man legger seg?

Kan umulig bli mye dyrere enn ghb