Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2188
Fuck Mr. Plod!
Skal på tusenfryd og skal ta 75ug med lsd med en venn.

Vi skal kjøpe en tab med lsd som har 150ug som vi trenger å dele i 2 fort. Slik at den blir ganske lik dosering på begge.

Vi har ikke tid til å la det ligge i alkohol i 24t
Da får du bare klippe den i to og håpe på det beste at dråpene har lagt seg mest mulig jevnt fordelt på papiret.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Del den i 4, 6 eller 8 og del bitene jevnt fordelt over lappens overflate. Da reduserer man sjansen for ujevne doser
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Del den i 4, 6 eller 8 og del bitene jevnt fordelt over lappens overflate. Da reduserer man sjansen for ujevne doser
Vis hele sitatet...
Hvis jeg lager en X også deler de 4 i 2?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yeah og ta annenhver bit på en måte
Løser ikke syra seg i spriten så fort du dypper den omtrent?

Jeg ville gjort det slik,
og i tillegg tatt lappen på tunga som de over.
Beste å gjøre er å blande det ut i vann eller sprit for å fordele dosen likt. Volumetrisk dosering som det kalles.
Å dele opp lappen gir bare ujevn fordeling av dosen omtrent uansett hvordan det gjøres.
Du kan ikke være 100% sikker på hvordan dosen er fordelt om du ikke gjør det selv og selv da vil du aldri klare å fordele dråpen helt likt utover lappen.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Beste å gjøre er å blande det ut i vann eller sprit for å fordele dosen likt. Volumetrisk dosering som det kalles.
Å dele opp lappen gir bare ujevn fordeling av dosen omtrent uansett hvordan det gjøres.
Du kan ikke være 100% sikker på hvordan dosen er fordelt om du ikke gjør det selv og selv da vil du aldri klare å fordele dråpen helt likt utover lappen.
Vis hele sitatet...
Mesteparten av kommersiell syre blir dosert ved at man tar et sheet(et pre-perforert syre-ark lagd av blotter-papir) med et gitt antall doser/tabs(typisk 100-900 tabs - 10x10 - 30x30 tabs) også soaker man det i en løsning av LSD-krystall og demineralisert vann slik at det blir jevnt fordelt. Så ligger arkene og tørker til vannet er fordampet og det kun er LSD igjen i papiret. Så med mindre det er en hobby-dealer som kjøper LSD-dryppflasker og blanke sheets(veldig sjeldent) og drypper dose for dose på hver lille firkant, så burde det være jevnt fordelt.
Er det vanlig at unge mennesker er rusa på fornøyelsesparker? Greit å vite hvor man ikke skal dra i ferien.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det vanlig at unge mennesker er rusa på fornøyelsesparker? Greit å vite hvor man ikke skal dra i ferien.
Vis hele sitatet...
Husk å la dattera være hjemme!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Husk å la dattera være hjemme!
Vis hele sitatet...
Og ikke dra på torsdager!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Mesteparten av kommersiell syre blir dosert ved at man tar et sheet(et pre-perforert syre-ark lagd av blotter-papir) med et gitt antall doser/tabs(typisk 100-900 tabs - 10x10 - 30x30 tabs) også soaker man det i en løsning av LSD-krystall og demineralisert vann slik at det blir jevnt fordelt. Så ligger arkene og tørker til vannet er fordampet og det kun er LSD igjen i papiret. Så med mindre det er en hobby-dealer som kjøper LSD-dryppflasker og blanke sheets(veldig sjeldent) og drypper dose for dose på hver lille firkant, så burde det være jevnt fordelt.
Vis hele sitatet...

Ahh ja, dette har jeg prøvd å formulert lenge, men har ikke visst hvordan. Bra innlegg
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Husk å la dattera være hjemme!
Vis hele sitatet...
Fair, men den barnepasser appen er så shady, vet ikke om jeg tørr.

Sitat av eXplode Vis innlegg
Og ikke dra på torsdager!
Vis hele sitatet...
Da blir det mandags formiddag.
Sist endret av Superspurv; 3. juli 2022 kl. 18:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Mesteparten av kommersiell syre blir dosert ved at man tar et sheet(et pre-perforert syre-ark lagd av blotter-papir) med et gitt antall doser/tabs(typisk 100-900 tabs - 10x10 - 30x30 tabs) også soaker man det i en løsning av LSD-krystall og demineralisert vann slik at det blir jevnt fordelt. Så ligger arkene og tørker til vannet er fordampet og det kun er LSD igjen i papiret. Så med mindre det er en hobby-dealer som kjøper LSD-dryppflasker og blanke sheets(veldig sjeldent) og drypper dose for dose på hver lille firkant, så burde det være jevnt fordelt.
Vis hele sitatet...
Du feiler med å forstå poenget med at det faktisk ikke er du som har gjort den jobben, så du kan ikke være sikker på noe som helst med hva eller hvordan
Anonym bruker
"Skrikende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det vanlig at unge mennesker er rusa på fornøyelsesparker? Greit å vite hvor man ikke skal dra i ferien.
Vis hele sitatet...
Bli hjemme å suttre da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bli hjemme å suttre da
Vis hele sitatet...
Sarkasmesjarmen min er borte merker jeg. Kan godt hende da jeg har fått høre at jeg har blitt kjedelig etter jeg ble pappa :^(

Hvordan gikk det TS?
Sist endret av Superspurv; 4. juli 2022 kl. 18:17.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Sarkasmesjarmen min er borte merker jeg. Kan godt hende da jeg har fått høre at jeg har blitt kjedelig etter jeg ble pappa :^(

Hvordan gikk det TS?
Vis hele sitatet...
Skal ture på onsdag. Nå datt det noen kroner inn på konto. Så jeg kan jo faktisk kjøpe vodka og dele den i 2.

Litt usikker på om jeg skal stole på pluggen "du kan klippe de i 2 G!"