Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5532
Vil dele en video med dere igjen.
Denne gang overnatter jeg på
en forlatt luksus yacht.

Det var en magisk opplevelse å våkne opp der på båten!

I tilegg til dette så prøver Jokke å klemme en ku, se hvordan det gikk

Vi utforsker også en bunker i skogen. Og der fantes det et hemmelig rom man kunne klatre opp til. Der fant vi noe veldig kult!

Jeg utforsker også en forlatt veistrekning med en tunell med forlatte biler.

Ønsker alle en riktig god mandag!

Legger ved link til videoen her:

https://www.youtube.com/watch?v=KQckzBd0cug
Du driver jo en del med det her ser det ut som. Hvordan finner du ut av disse plassene? For eksempel en forlatt yacht, av alle ting.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vel vi er en gjeng og vi studerer kart,
vi finner også mye underveis mens vi er på veien.
Leser og graver i historiske dokumenter.

Jeg driver med det så ofte jeg kan jeg simpelten elsker denne hobbyen!

Jeg ønsker deg en riktig god sommer
Den yachten er vel neppe forlatt? Ser mer ut som den under bygging/ombygging. Husk at tonnasjen tilsier at selv hugging gir kroner inn. Kan hende prosjektet strandet/ble satt på vent grunnet pengesorger, prisstigning på stål etc. Er nok noen som eier balja og som har en plan.
BRAND ∞ STRONG
Mener å har hørt en historien der en utenlandsk milliardær hadde et norsk verft på jobben med å bygge en yachte.
Husker ikke om det var han eller verftet som gikk konk, men resultatet var at den ble liggende. Hvis dette
er samme båt har den ligget forlatt lenge.

denne
Sist endret av vindaloo; 24. juni 2022 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja kanskje det. Eierforholdet eksisterer nok fortsatt. Enten eier opprinnelig eier yachten, eller verftet har fått innvilget arrest i den som et ledd i sikkerhet for jobb alt gjort eller kanskje kreditorer. De som evner å bygge seg en formue stor nok til yacht klarer sikkert bygge den opp igjen selv ved konkurs. Og da smaker det sikkert ekstra godt den dagen yachten kan ferdigstilles.
Det var vel ikkje PJ World Explorer? Den har stått forlatt i mange år. Var den russiske milliardæren Yuri Bortsov som døde rett før signering av båten. Så den vart aldri ferdig
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det var helt magisk og overnatte ombord hvertfall, en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, måkeskrik til frokost, Følte meg veldig heldig som fikk oppleve det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
Det var vel ikkje PJ World Explorer? Den har stått forlatt i mange år. Var den russiske milliardæren Yuri Bortsov som døde rett før signering av båten. Så den vart aldri ferdig
Vis hele sitatet...
Det er den ja Såg ganske lik ut då eg besøkte den i 2014. Trur det er snart 10 år sidan den kom til området, der den skulle ligge i påvente av salg.

https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/...latt-kvinesdal