Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2450
Jeg skal pimpe opp hjemmekontoret og trenger noen tips. Tenkte å gå for 2 stykk 49 tommer kurvede skjermer stablet vertikalt. Disse skal hver splittes i 3 vindu, slik at det blir som å jobbe på 6 skjermer.

Ønsker fortrinnsvis en laptop, slik at jeg også kan benytte den når jeg er på farten. Skal kun benyttes til jobb (ikke gaming).

Lar dette seg løse med en laptop eller bør jeg ha en stasjonær? Tips til pc og skjerm?
Kommer helt ann på oppløsningen på skjermen. Velger du billige skjermer med lav oppløsning er det ikke sikkert du får en så god opplevelse. Så nærme som jeg sitter en PC skjerm så synes jeg 32" med 4K oppløsning er passe.

Det er ca 140 PPI. Denne 49" skjermen ligger på 100PPI. Denne 49" på 135 PPI og er den jeg hadde valgt.

Når du bruker så mye penger på en setup så hadde jeg hatt en ordentlig stasjonær og heller en ultrabook til å ha på farten, så slipper du å dra på en murstein.