Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1219
Siden jeg er 15 og det er lov å ta med snus på fly i håndbaggasje, kan jeg fortsatt ta med selv når jeg er mindreårig? Hva skjer om de stopper «baggasjen» i sikkerhetskontrollen og ser at jeg ikke er over 18? Kommer det til å skje noe?
Lurere å ta i koffert?
De kan finne på å sende bekymringsmelding til barnevernet hvis du er uheldig. Kanskje de beslaglegger det, men det spørs på hvem man møter den dagen. Stort sett er det uproblematisk.
Det driter de fullstendig i. For alt de vet, så er det din mor som har glemt snusen der, eller så er det noen andre som skal ha.

Sikkerhetskontrollen er kun en sikkerhetskontroll. De ser etter ting som truer flysikkerheten eller som åpenbart er ulovlig (narkotika), alt annet lar de passere. Bokstavelig talt…
Det er ikke forbudt for mindreårige å bruke tobakksprodukter.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Skal du krysse landegrenser?

Jeg fikk konfiskert en sixpack og fikk bot da jeg hadde med meg øl i håndbagasjen på fly og landet i Norge.
De samme reglene gjelder for tobakksprodukter.

I UK derimot så ga de totalt faen.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Skal du krysse landegrenser?

Jeg fikk konfiskert en sixpack og fikk bot da jeg hadde med meg øl i håndbagasjen på fly og landet i Norge.
De samme reglene gjelder for tobakksprodukter.

I UK derimot så ga de totalt faen.
Vis hele sitatet...
Skal reise innenlands, er bare snakk om 1 snusboks
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Skal reise innenlands, er bare snakk om 1 snusboks
Vis hele sitatet...
Da går det nok helt bra, bare ikke vis den frem.
¨
Edit: Jepp, sekken går nok bra.
Sist endret av Dodecha; 7. april 2022 kl. 13:28.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Da går det nok helt bra, bare ikke vis den frem.
Vis hele sitatet...
okay, ligger vel trygt i sekken?
Tvile på at någe stort skjer, veldig vanlig for ungdommer å snusa nå te dags. Bare ta det chill, værste så skjer e at de tar an fra deg.