Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 10325
Er det mange freaks fra Kristiansand her? Flyttet selv hit i juni, men kjenner egentlig ingen ( utenom folk på jobb)
Jeg bor i Kristiansand! Tilflytter fra Telemark
Holder til i Grimstad, men pendler mye til Kristiansand. Også tilflytter
Kristiansand her, vi får ta en øl eller to en dag.
Kristiansand her også.
Er vel et par av oss iallefall, inkl meg.
+

Er flere tettsteder i umiddelbar nærhet til Kristiansand også, mange rundt "byen" bruker Kristiansand jevnlig til div. uten å nødvendigvis ha postadresse der.
Jeg å bor i Kristiansand, flytta hit fra Arendal. Kjenner ingen heller, hvilke utesteder anbefaler dere for folk i 20-25 alderen?
Nå til Fredag er det techno på Vaktbua, byens minste "utested" men det er alltid veldig god stemning der og som oftest litt mer "open minded" klientell, jeg skal bort der en tur.
Utenom det så er vel de fleste stedene relativt like så det kommer egentlig ann på hva slags musikk du liker.

Allsang på Heidis.
Country/klassisk rock på Old irish.
Pianobar med shuffleboard, billjard etc. på All in.
Sportsbar på Harveys.
House/dansbar pop kombinert med matservering på Borger bordello.
På Kick er det mye forskjellige arrangementer, latino, house, hip-hop, konserter.
DIS er stedet for 18 åringene.
Victoria er stedet hvor snittalderen er høyest.
Club21 (skybaren) dersom du liker å betale 150kr for en øl (de selger ikke fatøl) og høre på heismusikk.
Bakgården er ganske greit av og til og det er som oftest folk i 30-40 årene der.
Javell spiller rock/metall.

Også er det jo øl for 50kr på Kombinat og Skagen, mener på de har veldig billige drinker også på skagen men er ofte veldig fullt tidlig.

Send gjerne en pm om noen vil treffes på vaktbua på fredag
Sist endret av random105675; 22. januar 2020 kl. 17:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan har utelivet blitt nå under koronasituasjonen?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
33 3
Flyttet fra Kristiansand i desember 2020. Er nå her på ferie. Noen som vet om det skjer noe man burde få med seg, spesielle fester eller noe sånt?
Kristiansand her og. Vi burde hatt en gathering en gang, ja
Har funnet ut at jeg liker Skagen best, men helst før de pumper musikken opp mot det ekstreme.
50kr ølen, 50kr shottet og rimelig mat.
Trådstarter
33 3
Jeg liker også Skagen best. Den plassen hvor det er enklest å komme i prat med nye mennesker føler jeg
Er bare og dra igang en event, så er jeg med, jeg