Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2988
Anonym bruker
"Fremmed Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har gått på zyprexa i c.a 1 år nå. trappet ned til minste dose på 2,5 mg for en stund siden. Nå er det slik at jeg sluttet med de for 4 uker siden fordi jeg følte jeg var klar for det. Problemet er bare at jeg sliter veldig med søvn, kanskje fått sovnet ordentlig inn 2 av 5 dager denne uken her og det begynner å bli slitsomt. Det blir til at jeg bare ligger med lukkede øyne og skifter sovestillinger innimellom + at jeg svetter en del. Er det noen som har erfart det samme når de har sluttet? Tips mottas med stor takknemlighet ( jeg kommer ikke til å prøve innsovningsmedisiner, men vurderer å spørre legen min om h*n kan skrive en resept på melatonin )

Noen erfaringer på hvor lang tid det tar før du får sovnet ordentlig igjen?
Har gått på og slutta på zyprexa. Det var fantastisk å slippe bivirkningene. Det er den medisinen jeg har fått kjipest bivirkninger fra.
Husker ikke Åssen det var med søvnen, men melatonin hørtes lurt ut. Selv bruker jeg seroquel/quetapin i lave doser når jeg sliter med søvnen. Får lite bivirkninger og omtrent ikke hangover.

Lykke til, håper du får sove godt snart