Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1312
Anonym bruker
"Moden Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun tatt ghb en gang før i mitt liv. Har i dag kjøpt en halv desiliter. Jeg tok en liten kork ca kl 14, en liten kork ca kl 17, og en full kork nå. Har uke følt meg spesielt beruset, men humøret har vært bedre.

Kan jeg trygt ta en kork eller to til i løpet av kvelden? Har hørt at det er så innmari lett å ta overdose på ghb. Men jeg har ikke følt meg sløv eller beruset
Jada.
Blir det for mye legger du deg i stabilt sideleie før du sovner.
Det er mange som drikker GHB natta igjennom, og "korker over" med vilje.
Det er absolutt ikke å anbefale, men tar du forhåndsregler er det ikke så farlig.
Ikke kombiner med andre downers.

Anbefaler også dosering med sprøyte om mulig.
En "kork" kan variere.
Sist endret av SkammeligNykter; 30. september 2022 kl. 22:04.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kun tatt ghb en gang før i mitt liv. Har i dag kjøpt en halv desiliter. Jeg tok en liten kork ca kl 14, en liten kork ca kl 17, og en full kork nå. Har uke følt meg spesielt beruset, men humøret har vært bedre.

Kan jeg trygt ta en kork eller to til i løpet av kvelden? Har hørt at det er så innmari lett å ta overdose på ghb. Men jeg har ikke følt meg sløv eller beruset
Vis hele sitatet...
Det er ingen som her kan svare deg på hvorvidt du kan ta en "kork" til trygt. Du har "uke følt deg spesielt beruset".

GHB er et stoff som brått kan være skummelt. Men som personen under sier, om du føler at du sløver deg unna så legg deg i stabilt sideleie. Prøv å ha noen rundt deg uansett.
Styrke på ghb varierer veldig. Den du har virker ikke for meg som er veldig sterk mtp at du kan ta en full kork å ikke merke mer enn mood boost.

Du kan ta flere korker utover kvelden og går du litt forsiktig frem så kjenner du også om du kan ta litt mer eller om du kanskje burde bremse, for med mindre du tar veldig mye på engang eller har en veldig sterk ghb blanding så blir du temmelig svingstang før du "korker over". Bare husk å vente til vær dose har kicket skikkelig inn før du prøver deg på mer. Er du ikke veldig erfaren med ghb kan det være ganske tricky å finne sweetspot dosen siden styrken varierer så voldsomt fra batch til batch. Du må på en måte lære deg å kjenne din batch, så det er bra at du tar det roligt.
Anonym bruker
"Moden Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar!

Tror ikke dette er rusmiddelet for meg.

Jeg tok en og en halv kork for ca 4 timer siden. Kjenner ingen rus. Kan jeg ta et par halvlitere og en rivotril nå, eller sitter ghb’en i uten at jeg merker det, eller er det mer farlig å blande de tingene på samme tid? Eller dag?
Ghb er ikke no kjempe rusmiddel i mine øyne. Blir bare jævlig svimmel og kvalm om du ikke er nøye med maten.
Anonym bruker
"Moden Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, dette blir siste gang for min del.

Vet ikke om jeg skal ta et par øl og ei pille eller om jeg skal drite i det.. fare for overdose av øl og benzo 4-5 timer etter inntak av ghb?
Anonym bruker
"Moden Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har spist masse mat og drukket masse vann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, dette blir siste gang for min del.

Vet ikke om jeg skal ta et par øl og ei pille eller om jeg skal drite i det.. fare for overdose av øl og benzo 4-5 timer etter inntak av ghb?
Vis hele sitatet...
Ikke prøvd med benzo, men 1 øl eller 2 skal gå fint. Iallfall om du ikke kjenner noe spess. Det med mat er mest for å ikke bli kvalm. Virker som GHB fucker litt med magesyra og fortærer alt som finnes i magen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for svar!

Tror ikke dette er rusmiddelet for meg.

Jeg tok en og en halv kork for ca 4 timer siden. Kjenner ingen rus.
Vis hele sitatet...
At folk har forskjellig smak er det liten tvil om. Når det er sakt så syns jeg du avskriver ghb litt kjapt her! Det er for meg ingen tvil om at du har fått tak i en svak ghb blanding når du kan ta en full kork å nærmest ikke kjenne noe. Med en sånn ghb kan du trygt ta to korker i slengen, sikkert 3 - 4 også uten at det blir for mye. Prøv deg selvfølgelig rolig frem, men det er ikke sånn at vist du omtrent ikke kjenner noe av en kork så er du korka over av to lissom.

Det kan også være en ide å ta det på helt tom mage, da vil du kjenne det bedre og det vil komme på kjappere. Mye lettere å kjenne hva du har med å gjøre og finne en fin dose på tom mage. Så kan du eventuelt trøkke i deg litt mat etter du har funnet en fin form.

Det kan til å med virke som om du har blit bøffa. Det er ikke uhørt at folk selger saltvann til folk som ikke vet bedre.
Sist endret av Alge; 2. oktober 2022 kl. 04:21.
Anonym bruker
"Moden Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar.
Tror det er best for min del å legge det på hylla nå, har hørt at det er så innmari lett og ta overdose og når jeg gjerne vil ta litt øl også og kanskje ei pille så tør jeg ikke
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar.
Tror det er best for min del å legge det på hylla nå, har hørt at det er så innmari lett og ta overdose og når jeg gjerne vil ta litt øl også og kanskje ei pille så tør jeg ikke
Vis hele sitatet...
Smart mann!