Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1346
Fuck Mr. Plod!
Nå har det seg sånn at min nåværende FWB skal komme over i helgen.

Igår så luftet hun dine lyster, hun er VELDIG glad i å bli kvelt osv.

Hun vil vi skal se på filmen 365 days på kvelden, å det betyr sex (hun blir skam kåt av slike filmer)

Så for å overraske hun har jeg kjøpt diverse leketøy, halsbånd, kostyme og senge håndjern.

Jeg skal ta på meg rollen som "mafia bossen" , overraske hun med alle lekene og rollespillet.


Men så har det seg slik at jeg ikke har så mye erfaring innen bdsm feltet. Hvor er det jeg kan gå for å lære om sunn bdsm play?


Å hvis noe har erfaring eller tips innen dette temaet så fyr løs, jeg kommer til å trenge det
Du kan spørre henne hvor langt hun vil at du skal gå og hvor grensene går. Lykke til.
Om du er helt ny i dette, og skal være dom, så er det også viktig at DU også klarer å sette grenser. Du skal ikke måtte gjøre noe du er ukomfortabel med, selv om partneren din tenner på det. Når det gjelder BDSM så er det kun fantasien som setter grenser, og det gir rom for utforsking og eksperimenter, men jeg vil allikevel råde dere til å følge prinsippene om at BDSM skal være sikkert, sunt og samtykkende. Spesielt første gang hvor dere blir bedre kjent med hverandre på denne måten, er det etter min mening alfa omega å være edru og sikre på at dere vil utforske denne delen av forholdet deres. Bli enige om et kodeord som ikke er "nei", "slutt", "gi deg", men nøytralt. Kodeordet skal gi et tydelig signal om at det er behov for pause, eller at leken er over. Kodeordet MÅ respekteres! Bruk beskyttelse.

Om kveling står på dagsorden, så anbefaler jeg deg å lese om dette. Ideelt sett så venter dere kanskje med kveling/breathplay når dere har blitt mer erfarne og trygge på hverandre. Skader, og i verste fall død, kan oppstå ved uforsiktig kveling. Om venninna di tenner på det, og du er villig til å prøve så er det flott, men gjør litt research på forhånd.
Må bare skyte inn at det er i mot min natur å ta kvelertak på det motsatte kjønn, så for min del var det en liten utfordring med at motparten i mitt forrige forhold likte å bli kvelt. Tror jeg brukte nærmere ett år på å vende meg til det. Men hva gjør man ikke for å please den andre.


Så døde hun av surstoffmangel. (Haha måtte bare..)