Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1095
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Booster grapefruktjuice kodein? Finner litt motstridende svar når jeg Google dette. Er paralgin forte tabelletter jeg har så er jo paracet med i bildet her også.
Jepp, grapefruktjuice booster kodein og andre opiater. Det booster det meste av medisiner og rusmidler.
Hvit usukret grapefrukt juice er det du må få tak i
https://www.felleskatalogen.no/medisin/interaksjon/#

Finner ingenting om interaksjoner mellom kodein og grapefruktjuice.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt oxy å prøvde med den røde grapefrukt juicen flere anledninger å aldri kjent noe som helst boost
Grapefruktjuice påvirker CYP3A4 komplekset. Nedbrytningen av kodein er påvirket av et annet CYP-kompleks. I mine øyne bør det altså ikke ha noen innvirkning i det hele tatt.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Grapefruktjuice påvirker CYP3A4 komplekset. Nedbrytningen av kodein er påvirket av et annet CYP-kompleks. I mine øyne bør det altså ikke ha noen innvirkning i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det er helt korrekt, så blir kodein metabolisert til morfin og CYP3A4 blir gjeldende