Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1304
Hei, jeg har gått på steroider i en liten periode og etter lang ventetid så fikk jeg plutselig innvilget fotlenke så jeg kan sone hjemme. Har ikke hatt nok tid for at stoffene er ute av systemet ennå. Hvor sannsynlig er det at jeg kommer til å bli testet for steroider ? Og generelt hvor vanlig er det å bli testet i det hele tatt ?
Blir ikke testet for det kompis
Mattoholiker
Markonan's Avatar
rus må du holde deg vekk fra. Det har ikke noe å si hva du har i verdier når du starter soning, de vil bare vite med sikkerhet at du ikke ruser deg under selv soningen.

Bare stopp med alt ulovlig nå så er du good uansett.
Trådstarter
8 0
Sitat av Markonan Vis innlegg
rus må du holde deg vekk fra. Det har ikke noe å si hva du har i verdier når du starter soning, de vil bare vite med sikkerhet at du ikke ruser deg under selv soningen.

Bare stopp med alt ulovlig nå så er du good uansett.
Vis hele sitatet...
Men faller steroider under det også ? jeg går kun på oral akkurat nå og kan kanskje få det ut av systemet før soning men da kommer jeg til å kræsje hardt som faen de 3 ukene jeg skal sone. Er steroider noe de tester for i det hele tatt men unntak om de misstenker det.

Sitat av Antiex Vis innlegg
Blir ikke testet for det kompis
Vis hele sitatet...
Ett til spørsmål angående testing. Vet du når på dagen de kan komme ? Jeg bruker GHB for å sove og for ikke sove uten det. GHB kan finnes i urin opptil 12 timer etter bruk. Så er det ett typisk klokkeslett der de ikke plutselig kan dukke opp og teste meg ?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Klovneriet Vis innlegg
Men faller steroider under det også ? jeg går kun på oral akkurat nå..
Vis hele sitatet...
Nei, bol og narkotika er ikke samme greie man vanligvis tester for.

Kun orale? Happy gains bro, haha
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Domfelte skal være rusfri under hele straffegjennomføringen. Kontroll for å avdekke bruk av rusmidler kan gjennomføres etter straffegjennomføringsloven jf. forskriften § 3-26 og straffegjennomføringsloven § 16 jf. § 56.
Sist endret av Absurd; 30. juli 2022 kl. 21:27.