Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1964
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten gyldog pass, legitimasjon eøøer bank id...? DNB sperret komtoen min+bank id pga penger jeg ikke kunne redegjøre for. Trenger bank asap!!
Har du fødselsattest?
Du må ihvertfall få deg ny ID.
Så går du til banken.
Anonym bruker
"Taktløs Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye penger var det snakk om?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
50k. Har time på passkomtoret... I september!!! Noen råd??
Anonym bruker
"Taktløs Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hæ så lite? Jævlig rart de banner deg fra banken for det! Er det cash som har vært satt inn eller overføringer? Har politiet vært innblanda og det er derfor?

Sorry at jeg ikke kan svare deg men tror ikke du får åpna noe bankkonto noe sted uten gyldig id
Anonym bruker
"Flirende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dnb har maset på kunder i lang tid å legitimere seg, kunder som ikke har gjort dette vil få konto stengt. Stått masse i media, her må du skylde på deg selv når du har hatt mange mnd på deg Husk alle banker har krav fra finanstilsynet å gjøre dette, bare DNB som har denne runden. Flere banker kommer
Vurdert nasjonal ID? Skal visst være kortere kø for den.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ så lite? Jævlig rart de banner deg fra banken for det! Er det cash som har vært satt inn eller overføringer? Har politiet vært innblanda og det er derfor?

Sorry at jeg ikke kan svare deg men tror ikke du får åpna noe bankkonto noe sted uten gyldig id
Vis hele sitatet...
Har fått spørsmål av banken etter bare 10k.. Ba de bare returnere betalinga så fant jeg en annen løsning istedenfor.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
DNB sperret komtoen min+bank id pga penger jeg ikke kunne redegjøre for.
Vis hele sitatet...
Sikker på at DnB har sperret pga. udokumenterte penger?
For de er i full gang med å sperre/si opp kontoene til de som enda ikke har oppdatert legitimasjon.
De åpner konto igjen når du har ordnet dette.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja. Det er pga udok penger. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
New generation
colakork's Avatar
Hmm. Så hvis du ikke kan vise til pengenes opprinnelse så stenger dem kontoen din, uten å anmelde deg?

Beholder de bare penga dine da og slutter å svare deg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dnb har maset på kunder i lang tid å legitimere seg, kunder som ikke har gjort dette vil få konto stengt. Stått masse i media, her må du skylde på deg selv når du har hatt mange mnd på deg Husk alle banker har krav fra finanstilsynet å gjøre dette, bare DNB som har denne runden. Flere banker kommer
Vis hele sitatet...
Enig. Hvis man har levd under jorda de siste 2 åra og ikke fått med seg dette kan man takke seg selv.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Det er pga udok penger. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Vis hele sitatet...
Det eneste du kan gjøre er fremlegge å dokumentasjon, eller i det minste koke opp noe plausibelt som de i banken ikke betviler.