Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2820
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg ønsker å kjøpe sprøyer, og muligens kanyler. Jeg bor på et lite sted og apotekerne er typ. de jeg gikk på skole med. Finnes det en ikke-junkie grunn til å kjøpe sprøyer? Og hva med kanyler?
De fleste apotek har nettbutikk der du kan kjøpe slikt.
Anonym bruker
"Plaprende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør etter diverse lab-utstyr de garantert ikke har, samt desinfiserende stoffer osv, slik som at det høres ut til at det er for et eksperiment. Eller kjøp på nett som lumbricus foreslår.
Det finnes jo mange grunner for slikt. De har jo taushetsplikt.

Kjøp en eske med 100 kanyler osv så sparer du forresten mye penger og da ser det litt mer legit ut.
"Hei, jeg skal ha en eske med 2 ml pumper og en eske med blå kanyler"

"Okei, det blir 150 kr. Vil du ha pose?"

"Ja takk"

"Ha en fin dag"

There you go
Sist endret av Superspurv; 23. juni 2022 kl. 18:53.
Rip 8-4-23
Brukerutstyr.no
Sitat av Superspurv Vis innlegg
"Hei, jeg skal ha en eske med 2 ml pumper og en eske med blå kanyler"

"Okei, det blir 150 kr. Vil du ha pose?"

"Ja takk"

"Ha en fin dag"

There you go
Vis hele sitatet...
Leste du førsteposten? Det er klassekamerater i kassa på det lokale apoteket, forøvrig enig med andre post, bestill fra nettet
Finnes vel tusenvis av grunner som ikke har med "junkie" å gjøre.
Ingen har noe med hva du kjøper uansett.
Lat som at du prater i telefonen når du kjøper. Still spørsmålene i telefonen.
«Nå står jeg her, hvor mange sa du at du trenger til undervisningen?» sier du først, venter et par sek, sier «ja» i tlf og bestiller så det av den ansatte.

Jeg tror du kommer til å bli overrasket over at ubehaget forsvinner fullstendig, og dette føles virkelig ekte og legit ut.
Sist endret av Tysteren; 23. juni 2022 kl. 20:01.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Leste du førsteposten? Det er klassekamerater i kassa på det lokale apoteket, forøvrig enig med andre post, bestill fra nettet
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke problemet. Ser TS ut som en uteligger? Spør du meg, spør jeg deg.

Jeg kjøper inn brukerutstyr et par ganger i året og jeg ser helt vanlig ut med genser og jeans. Men jeg boler da og har lagt knarkotikaen på hylla.

Jeg tror alle som har jobba i kassa på butikk her på freak ikke kunne brydd seg mindre hva kundene handler. Jeg håper de er eldre enn at de tar opp mobilen og sender snaps til vennene sine der det står ""lol martin kjøpte sprøyter på apoteket ha ha"
Sist endret av Superspurv; 23. juni 2022 kl. 20:05.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg håper de er eldre enn at de tar opp mobilen og sender snaps til vennene sine der det står ""lol martin kjøpte sprøyter på apoteket ha ha"
Vis hele sitatet...
Såklart vil de ringe felles bekjente og si at han har kjøpt sprøyter.. sånn er det bare på sånne småsteder.
Sist endret av dagfin; 23. juni 2022 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt sprøyter til å fylle støtdempere på RC biler før, så det er jo et bruksområde. Har også brukt sprøyter for å blande juice til e-sigaretter, samt for å blande næringsløsning til en tomatplante i hydro
Bare si hvor mange sett du skal ha og mm på kanylen, den vanlige mannen i gaten vet ikke hva sett er.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det letteste er som sagt å bestille på nett fra et apotek. Du kan sikkert velge post til nærmeste post i butikk eller lignende.
Bestill på nett. Det ville jeg gjort dersom det er en liten plass. Eller reis vekk og kjøp det.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gi en narkisvenn som helt har gitt opp på rykte og omtale tilbudet om å handle utstyr for deg/ dere mot at du spanderer en saftig smell.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gi en narkisvenn som helt har gitt opp på rykte og omtale tilbudet om å handle utstyr for deg/ dere mot at du spanderer en saftig smell.
Vis hele sitatet...
Hvorfor en som har gitt opp?

Sikkert mange som hadde gjort det for en Snickers
Anonym bruker
"Lett Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gi en narkisvenn som helt har gitt opp på rykte og omtale tilbudet om å handle utstyr for deg/ dere mot at du spanderer en saftig smell.
Vis hele sitatet...
This.
Du svarer deg selv på egen post, under anonym i tro med at "trådstarter" ikke dukker opp.
Dette var en weak troll, da du faktisk spørr etter råd om noe folk bare ønsker å hjelpe med.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kjøpe sprøyte diskré?
Vis hele sitatet...
Ta på deg hatt, frakk og nese. Og skyv en lapp på disken der det står størrelse og antallet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
This.
Du svarer deg selv på egen post, under anonym i tro med at "trådstarter" ikke dukker opp.
Dette var en weak troll, da du faktisk spørr etter råd om noe folk bare ønsker å hjelpe med.
Vis hele sitatet...
Er lov å ikke gå i personangrepp når noen deler av hendelse forløpet er meget ukjent, kan være flere faktorer på spill annet en at trådstarter tenkte at beste mulige tingen å bruke tiden sin på er å ‘’trolle’’ på freak
1.Mulig trådstarter kom med ideen etter å fått fiksa det, som gir mer mening siden h*n ga en veldig spesefik beskrivelse
2. Kanskje han vil fortelle folk hvordan man fikset uten lage tråd med bare det
3. deler bruker med en annen
4. blitt helt kake av være oppe for lenge samt et rusmisbruk som etser på hans kognetive funksjoner å har gjort han akkut glemsk. Å derfor svarte han på din egen tråd med et inntrykk det var noen andre sin
5. er dement å glemte han lagde tråden
6. han glemte sitt elektroniske kommunikasjonsmiddel på fordi han skulle til gardemoen flyplass for å ta fly til den uavhengige og suverene republikken Kiribati, å hushjelpen gikk innpå rommet for å vaske for å innse at freak var åpent å da deretter tok seg til freak sin hjemmeside bare for å innse at hun kan gi et bra bidrag med sine rus expertis ved å hjelpe noen sikre seg sine medisinke utsyr, i et forsøk skjule sporene sine som viste seg å være forgjeves så svarte hun anonymt. Dette kan å forklarte hvorfor han ikke har rettet det vis han er på fly
6. sølte saltet karamell mokka latte kaffe over tastaturet som da ble feil på og i en serie med uheldige og usannsynlige hendelser begynnte trykke masse forskjellige bokstaver som helt tilfeldighvis staver ut et eksakt svar med null skrivefeil til orignalle tråden, å siden originale trådstarter ødela tastaturet sitt med saltet karamell mokka latte så får han heller ikke ordnet opp i sin tabbe

Trenger ikke hoppe rett i konklusjoner at dette var et rettet troll post målrettet mot intetanende freak brukere som ville vise sin kunnskap i form av bidrag om hvordan orginale trådstarter kan få ordnet seg utstyr til påfylle sitt nevrotransmitiske behov.
Handler ha et godt persspektiv om ting, ser du ting fra en annen vinkel annen at noen gjorde en rettet handling mot deg/freakbrukkere så innser du at sjansen at noe på listen skjeede istede ikke er så småfallen.
Det man fikk lært under førelesningen min hær er at never judge a book by its cover
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestill på farmasiet eller lignende. Du slipper å eksponere deg, det er ca 5x rimeligere og det hår fortnud