Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3757
Hei,
Kom over det nye designet for et par måned siden.

Har hentet fra folk jeg kjenner så tenkte ikke på dette før nå.

Plukket opp to blistere i byen fra samme kar, og en har vanlig skrift, mens den andre er i bold? Men begge har samme barchnumber? Altså 50361 09/2024.

Begynte å lete etter tomme blistere jeg ikke har kastet, fant 7, og 4 av dem er i bold mens 3 av dem er i vanlig? Det eldste batchnr jeg fant var 50351 09/2024. Den jeg hadde rett før var 53741 11/24, og denne smeltet tregere, selvom begge er bitre, kan dette være fordi 50361 er eldre og sikkert har ligget rundt en stund?

Skal de finnes i både vanlig og bold skrift? Eller er det noe som skurrer?



Høyere batch nr av nyere dato som jeg hadde sist var forresten i bold. ( 53471 11/2024)
Sist endret av Itchycat; 1. april 2022 kl. 12:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor mange ganger må det forklares? Pillene blir laget i en kjeller med ei presse. De er falske, det finnes ikke et legemiddelselskap som hadde blødd så mye piller utenfor regulert legemiddelsalg uten å tettet hullet for lenge siden.
Trådstarter
8 0
Ser vi på denne tråden:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=329985

Så har trådstarter blisteret med sortere/bold skrift som vises på høyre side/bunn av bildet på denne tråden. Brukeren nærme slutten av tråden som avbildet sine, har blisteret med mer blåaktig farge, og tynnere skrift, som vises på venstre/toppen av bildet på denne tråden.

Forumbruker som opprettet tråden jeg henviste til fikk bekreftet at de er ekte av en annen forumbruker, og forumbruker som viste til sine mener at sine er ekte.

Ser ikke bort i fra at de er presset i en kjeller, og er falske alle sammen. Skal vi da ta utgangspunkt i at de som lager fake har noen presser som har en mer blåaktig/tynnere skrift, og en presser som har en litt mer sort/tykkere skrift? De er av samme batchnumber.

Nevnte at jeg så i gjennom de tomme blisterene jeg fant som ennå ikke var kastet, og 3 av dem så ut som på top (venstre), og 4 som på bunn (høyre).

Er de falske, må de i hvertfall inneholde noe alprazo eller noe form for benzo, hadde jo merket abstinenser for lengst, om det ikke var tilfellet?

Videre har jeg søkt mye på nett, og ser begge «press» variantene, hvor folk har vist kartonger til begge (skal ikke se bort i fra at de er falske heller.), og mener at de er ekte.

Så jeg lurer på følgende:

1. Kan det hende at Galenika selv, har ulike presser som gjør at de avviker litt fra hverandre? (Har bare funnet det på top, eller det på bunn av ny design på nett, og i Norge)

2. Hvorfor er det mange som peker på at det de har er ekte, hvor noen av dem har førstnevnte, og noen har sistnevnte «press skrift» ?

3. Kan det hende at de inneholder alprazolam, selv om de er falske?

4. Kan de være ekte?
Sist endret av Itchycat; 1. april 2022 kl. 16:44. Grunn: Gjort det mer lettlest
Ingen vet om pillene er ekte med mindre du har hentet det fra ett apotek.

Det er så og si umulig og besvare, de som lager fake lager de så bra at det er vanskelig og skille.

Skal du være sikker, så kjøper du test kit, da kan de spises selvom de ikke er laget i lab hos Galenika, så fremt den ikke reagerte på noe annet en Alp da.
Trådstarter
8 0
Jess, tenkte å bestille test kit, dessverre var norsk side tomme for alp test, de hadde en benzo test fra EZ men som ikke tester for alp (Shady nettsiden). Noen som kan anbefale en nettside som har en testkit for alp? (Forhåpentligvis i Norge, men det viktigste er kjapp frakt, så gjerne kom med utenlandske nettsider også om dere har gode erfaringer). Eller en sjappe som har dette i Oslo?

Gjør ikke noe om de er falske så lenge de inneholder det de skal heller, er jo masse av falske piller med ekte virkemiddel på darknet, dessverre slipper de ikke i gjennom til Norge, jaja.

Foruten egen nysgjerrighet, ønsket jeg også å gjøre andre bevisst på dette med de nye blisterne.
Sist endret av Itchycat; 1. april 2022 kl. 18:09.
Sitat av Itchycat Vis innlegg
Jess, tenkte å bestille test kit, dessverre var norsk side tomme for alp test, de hadde en benzo test fra EZ men som ikke tester for alp (Shady nettsiden). Noen som kan anbefale en nettside som har en testkit for alp? (Forhåpentligvis i Norge, men det viktigste er kjapp frakt, så gjerne kom med utenlandske nettsider også om dere har gode erfaringer). Eller en sjappe som har dette i Oslo?

Gjør ikke noe om de er falske så lenge de inneholder det de skal heller, er jo masse av falske piller med ekte virkemiddel på darknet, dessverre slipper de ikke i gjennom til Norge, jaja.

Foruten egen nysgjerrighet, ønsket jeg også å gjøre andre bevisst på dette med de nye blisterne.
Vis hele sitatet...
Sjekke de her: https://testkitsnorge.no/

Har aldri testet de selv men ser de er aktive på det forumet her, sendes fra Norge.
Håper nå folk som har fått med seg hva jeg har prøvd å sagt om Ksalol siden høst, faktisk stemmer.
Jeg er begynt å bli en gammel traver, og jeg vet veldig godt hvordan pillene ble laget etter de stoppet depot brekkene i 2005!!

Det er helt sykt hvor mye jeg måtte diskutere mot folk som ikke har peiling.

Jeg sier ikke at det ikke er Alprazolam i dem. Men vil tippe gjennomsnittet er noen få mg pr brett.
Jeg tror noen inneholder Alprazolam, noen Bromazolam og Etizolam. Baserer det på ingenting annet enn lengden på virkningen av dem, og virkningen av Bromazolam,

Man kjenner forskjell på smaken på brett etter brett, etter pille etter pille, uavhengig av trykket bakpå!


Det er ikke Galenika som produserer de falske.
Sist endret av Naturgrønn; 2. april 2022 kl. 03:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 0
Ja, tror på dere begge to, at disse er falske på den måten at de ikke kommer fra Galenika, men inneholder en eller annen form for benzo.

Hadde en følelse på at de av ny design som kom til Norge på starten kan ha vært legit, og at det kom masse falske av ny design etterpå.

Tror jeg bare har fått ekte galenika vare 10% av gangene jeg har skaffet clonaz/alprazo fra «galenika».

Når de nye designet kom, nektet jeg å kjøpe hvis det var av det gamle designet, da jeg tenke «de kriminelle har sikkert laget disse, da de ikke er av ny design, ny design betyr at det ikke kan være falsk, i det minste i et år» .

Men nå sier magefølelsen at jeg heller bør velge det gamle designet da jeg sitter igjen med en følelse av at de har høyere sannsynlighet for å være ekte vare, da kriminelle er så gjerrige at de ikke hadde fortsatt med gammel design når de taper penger +kjappe god nettverk. Om det gir mening?

Jaja, Galenika eller ikke, så lenge de inneholder benzo helst av typen alprazo, og jeg er abstinensfri er jeg fornøyd. Er ikke Galenika jeg er glad i, det er det alprazo/benzo som er.

Du har garantert rett pikkoras et EU pharma hadde garantert tettet hullet for lengst. Beslagleggelsen av alle de falske rivo glassene som gikk i omløp er også noe å tenke på, nei de kom ikke fra Roche, men de fleste inneholdt clonazepam.
Sist endret av Itchycat; 2. april 2022 kl. 04:07. Grunn: Ønsket å sitere noe pikkoras nevnte.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Håper nå folk som har fått med seg hva jeg har prøvd å sagt om Ksalol siden høst, faktisk stemmer.
Jeg er begynt å bli en gammel traver, og jeg vet veldig godt hvordan pillene ble laget etter de stoppet depot brekkene i 2005!!

Det er helt sykt hvor mye jeg måtte diskutere mot folk som ikke har peiling.

Jeg sier ikke at det ikke er Alprazolam i dem. Men vil tippe gjennomsnittet er noen få mg pr brett.
Jeg tror noen inneholder Alprazolam, noen Bromazolam og Etizolam. Baserer det på ingenting annet enn lengden på virkningen av dem, og virkningen av Bromazolam,

Man kjenner forskjell på smaken på brett etter brett, etter pille etter pille, uavhengig av trykket bakpå!


Det er ikke Galenika som produserer de falske.
Vis hele sitatet...
Jeg er avhengig av 25mg Sobril 3ganger daglig.
1mg ksalol til samme tider gir samme effekt. Holder abstinensene borte.

I tillegg kjenner du godt forskjell på smaken.
Etizolam smaker ikke som alprazolam.
Bromazolam har jeg ikke erfaring med.

Jeg har ikke kommet over noen ksalolbrett som ikke funker som de skal.
Trådstarter
8 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg er avhengig av 25mg Sobril 3ganger daglig.
1mg ksalol til samme tider gir samme effekt. Holder abstinensene borte.

I tillegg kjenner du godt forskjell på smaken.
Etizolam smaker ikke som alprazolam.
Bromazolam har jeg ikke erfaring med.

Jeg har ikke kommet over noen ksalolbrett som ikke funker som de skal.
Vis hele sitatet...
Det kan godt stemme at de inneholder alprazolam, det er jeg garantert sikker på, da jeg kjenner igjen smaken, og følelsen, dog varierer jo bitterhet fra brett til brett. Bare å se på Wedinos, alle inneholder alp, men det de ikke nevner er jo faktisk hvor mye alp det er i de, og det varierer garantert.

Foretrekker faktisk to «ksalol» mot en 2mg bikkjebein/barene/xanor jeg har sett blitt henta fra apoteket, når jeg har dem side om side.

Husker dere de pfeizer brettene med 10 lilla 1mg alp de romanerne pleide å ha? De var jeg veldig glad i, dog traff de ikke like fort og hardt som ksalol.

Nå er jeg veldig innkjørt, og liker ikke å ta mer enn 2 piler på kveldstid, 1 på morran, og en etter jobb. Men merker det ved at jeg ikke blir like avslappet, og ikke sovner like fort med bare minusen, kanskje er det placebo? Men da hadde jeg hatt abstinenser for lengst, fikk utskrevet store mengder roche valium en laaang periode.

Tar ikke sjansen på å ta flere, ønsker ikke å våkne opp å vite at mastergraden jeg har brukt 5 år på, jobben, lappen, leilighet, og forholdene er i søpla.

Nå må jeg ærlig si at jeg trodde Galenika var litt korrupt da de holder til i serbiske områder, men de er jo underlagt EU som pikkolas nevnte, og da gir det plutselig ikke så mye mening at de er ekte lenger.

En stor pekepinn på at de er falske for min del er at den bitre alp smaken varierer fra innkjøp til innkjøp. Roche valiumen jeg fikk fra apoteket varierte aldri i hvor fort de smeltet/hvor mye de smakte av det de skulle.

Forresten går jeg ikke bort i fra at man kan få tak i ekte vare en sjelden gang i blant, eller oftere, ut i fra hvem du kjenner, osv.
Sist endret av Itchycat; 2. april 2022 kl. 12:35. Grunn: Setning lagt ved
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg er avhengig av 25mg Sobril 3ganger daglig.
1mg ksalol til samme tider gir samme effekt. Holder abstinensene borte.

I tillegg kjenner du godt forskjell på smaken.
Etizolam smaker ikke som alprazolam.
Bromazolam har jeg ikke erfaring med.

Jeg har ikke kommet over noen ksalolbrett som ikke funker som de skal.
Vis hele sitatet...
Smaker xanax ekstremt bittert? Det var helt grusom smak jeg fikk av de som satt igjen i 5-10min (knuste opp pillene og svelgte pulveret)

Nesten som knips så sykt sterk bittersmak
Eller kan dette være noe annet i pillene enn alprazolam, som du er kjent med som har ekstrem bittersmak?
Anonym bruker
"Firkantet Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen. Du burde lese ditt eget innlegg.
Sitat av Itchycat Vis innlegg
Forumbruker som opprettet tråden jeg henviste til fikk bekreftet at de er ekte av en annen forumbruker, og forumbruker som viste til sine mener at sine er ekte.
Vis hele sitatet...
Bekreftet av en annen forumbruker. Hvem er forumbrukeren? Jobber forumbrukeren i legemiddelfirmaet? Jobber brukeren på et apotek? Stoler du på det?
Sitat av Itchycat Vis innlegg
Ser ikke bort i fra at de er presset i en kjeller, og er falske alle sammen. Skal vi da ta utgangspunkt i at de som lager fake har noen presser som har en mer blåaktig/tynnere skrift, og en presser som har en litt mer sort/tykkere skrift? De er av samme batchnumber.
Vis hele sitatet...
Du burde ta i utgangspunkt at alt er falskt inntil du har tatt en test. Det er det tryggeste for deg.
Sitat av Itchycat Vis innlegg
Er de falske, må de i hvertfall inneholde noe alprazo eller noe form for benzo, hadde jo merket abstinenser for lengst, om det ikke var tilfellet?
Vis hele sitatet...
Nei. Du trenger ikke nødvendigvis oppleve abstinenser fordi det du får i deg ikke er det du er avhengig av. Om du i det hele tatt er så avhengig at du får abstinenser.
Sitat av Itchycat Vis innlegg

Så jeg lurer på følgende:

1. Kan det hende at Galenika selv, har ulike presser som gjør at de avviker litt fra hverandre? (Har bare funnet det på top, eller det på bunn av ny design på nett, og i Norge)

2. Hvorfor er det mange som peker på at det de har er ekte, hvor noen av dem har førstnevnte, og noen har sistnevnte «press skrift» ?

3. Kan det hende at de inneholder alprazolam, selv om de er falske?

4. Kan de være ekte?
Vis hele sitatet...
1: Vet ikke
2: De er rusmisbrukere, og har et så stort behov for rus at de nekter å åpne øyet for at de kan være falske.
3: Ja.
4: Nei.
Trådstarter
8 0
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Smaker xanax ekstremt bittert? Det var helt grusom smak jeg fikk av de som satt igjen i 5-10min (knuste opp pillene og svelgte pulveret)

Nesten som knips så sykt sterk bittersmak
Eller kan dette være noe annet i pillene enn alprazolam, som du er kjent med som har ekstrem bittersmak?
Vis hele sitatet...
Ekte Xanor fra apoteket i Norge smaker faktisk ikke like bittert som de bitreste ksalol brettene, jo de smaker veldig bitert men ikke så bitert at en førstegangsbruker blir jævlig kvalm som ved «Galenkia» ksalol.

To ksaloler smaker utrolig mye bitrere enn én pfeizer xanor bar brukket i to og plassert under tunga. Men så varier jo bitterheten på ksalolene fra brett til brett, men sånn generelt sett av hva jeg har kommet over av ksalolene.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God morgen. Du burde lese ditt eget innlegg.

Bekreftet av en annen forumbruker. Hvem er forumbrukeren? Jobber forumbrukeren i legemiddelfirmaet? Jobber brukeren på et apotek? Stoler du på det?

Du burde ta i utgangspunkt at alt er falskt inntil du har tatt en test. Det er det tryggeste for deg.

Nei. Du trenger ikke nødvendigvis oppleve abstinenser fordi det du får i deg ikke er det du er avhengig av. Om du i det hele tatt er så avhengig at du får abstinenser.

1: Vet ikke
2: De er rusmisbrukere, og har et så stort behov for rus at de nekter å åpne øyet for at de kan være falske.
3: Ja.
4: Nei.
Vis hele sitatet...
Stilte vel ganske dumme spørsmål bare for å ha fått mine egne mistanker bekreftet på en slik måte at det ikke er noe tvil. Tusen takk for svar
Sist endret av Itchycat; 2. april 2022 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.