Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4589
Jeg og en kompis skulle fyre opp no tjall vi hadde fått av en ny kontakt da, og det var litt stas for jeg har hatt pause en stund av diverse grunner. Vi hadde mekka ferdig bongen, og skulle fyre opp mekket.

En ting jeg hadde lagt merke til mens vi mekka var at den tjallen var litt .. rar. Den var hard, men samtidig "porøs" på en måte, så man kunne knekke den uten å varme den. Men den var ikke videre myk heller. Men jeg tenkte ikke mer over det, lukta godt gjorde den hvertfall.

Så når jeg tok det første hittet ble jeg driitfucked. Svimmel som faen, klarte ikke å snakke vanlig, spyttet i ett sett, hostet, og ja. Men det var litt deilig følelse da. Og kameraten min fikk ca. samme reaksjon. Det er jo ikke vanlig og bli såå svimmel, og det fucked av det føreste og eneste bong hittet. Men hvertfall, så tenkte vi ikke mer på det, og fyrte opp igjen. Jeg fylte lungnene og begynte å hoste igjen. Og svelge. Det er ekkelt når man svelger med røyk i munnen. Men hvertfall.

Da vi kom til det siste hittet klarte jeg ikke å trekke inn så mye før jeg fikk brekkningsreflekser. Jeg løp opp så godt jeg kunne og lente meg over verandarekkverket. Jeg spøy ikke, men det var søren ikke langt ifra. Jeg var fjeern.

Men! Etter en stund gikk fjernheten over. Det var liksom bare akkurat mens og etter jeg røyka, og ikke noe sånn varig rus liksom. Jeg ble bare trøtt etter på.

SÅ! Spørsmålet mitt er, er det noen som kjenner seg igjen og vet om dette var noe annet dritt blanda i, og isåfall hva? Det var en litt nedtur opplevelse siden det var ikke som forventa...etter denne pausen hadde jeg håpet på en bedre "tur".

Takk for alle svar?

//Edit 1
Må bare legge til at jeg tror jeg fikk en slags form for svake "halliser"... Altså, ikke sånn at jeg så gnomer og sånn men synet mitt ble fucka. Alt ble så anderledes og jeg hadde problemer med å se ordentlig. Fokusering var meget vanskelig og alt hoppet liksom frem og tilbake.

//Edit 2
Håper det er noen som skjønner noe av hva jeg prøver å si
Sist endret av d!wx; 17. januar 2007 kl. 23:43.
Det høres ut som hasj med høyt innhold av THC. Hasj kan som kjent ha varierende konsistens. Foresten er det mange myter om tilsetningstoffer i hasjen. Disse må tas med en klype salt, av grunner som har vært diskutert tidligere.
Jeg setter penga mine på at du har blitt solgt bøff og at du fikk den steine følelsen av tobakken. Hallisene kan bare være placebo. Sjansene for at du har blitt solgt noe som ikke er hasj ser jeg på som forholdsvis små.
Høres ut som bra hasj ja, men jeg synes det var litt rart at rusen var så kortvarig. Når jeg røyker bra hasj\pot er jeg skikkelig fjern i 1time, og så daler det ned derifra. Hvor mye tobakk hadde dere i? Kanskje det var sykt tobakkskick?
hvor lang tid tok det før fjernhets følelsen dalte ned igjen??

har vært borti det der selv men aldri tenkt noe over det...

bare gitt faen i å kjøpe fra den personen
Tobakk i bongen? huff og huff...
Tobb: Røyker du hasjen uten tobakk
Full fres nikotin sjokk?
Det er ganske vanskelig å fremkalle hallusinasjoner ved hjelp av placebo. Derfor er det sannsynelig å anta at det var THC som fremkalte denne virkningen, til tross for at nikotin i sjeldne tilfeller og ekstreme mengder, også kan ha en slik virkning. Jeg fatter dog ikke hvorfor rusen forsvant så raskt.
At det er vanskelig å ha halliser som følge av en placeboeffekt tror jeg rett og slett ikke på. Har selv hørt om folk som har hatt halliser på det de trodde var syre, men som viste seg å være vanlig perforert papir.
d!wx's Avatar
Trådstarter
Vi brukte en sigg. Lucky strike, da så den var jo litt sterkere enn foreterukket, men det skal da ikke ha SÅ stor virkning.

Og sånn 10-15 minutter etterpå følte jeg meg nesten helt fin. Litt slapp, men ikke fjern. Kameraten min fikk visst en god rus sa han, så det er sikkert bare noe med meg... Er jo utrolig mye som spiller inn, mat, humør, blabla osv dere vet... Jaja.

Takk for alle svar.
Sitat av Slaktern
At det er vanskelig å ha halliser som følge av en placeboeffekt tror jeg rett og slett ikke på. Har selv hørt om folk som har hatt halliser på det de trodde var syre, men som viste seg å være vanlig perforert papir.
Vis hele sitatet...
Godt mulig at det stemmer, men CIA gjorde en annen erfaring da de eksprimenterte med LSD.
Sist endret av vitenskapelig; 18. januar 2007 kl. 00:14.
Sitat av vitenskapelig
Godt mulig at det stemmer, men CIA gjorde en annen erfaring da de eksprimenterte med LSD.
Vis hele sitatet...
Går ut ifra at du referer til MK-ULTRA? Har aldri hørt noe om at CIA slo fast at folk ikke kunne ha placebohalliser av noe de trodde var LSD. Det de kom frem til var at virkningene av LSD var for uforutsigbare til at de kunne brukes til hjernevasking, slik som var planen deres. Kilde?
Sist endret av Slaktern; 18. januar 2007 kl. 00:23.
Sitat av Slaktern
Går ut ifra at du referer til MK-ULTRA? Har aldri hørt noe om at CIA slo fast at folk ikke kunne ha placebohalliser av noe de trodde var LSD. Det de kom frem til var at virkningene av LSD var for uforutsigbare til at de kunne brukes til hjernevasking, slik som var planen deres. Kilde?
Vis hele sitatet...

no offence men ta det heller på pm. liker ikke å skli off topic!

den eneste måten æ ville sagt at det var noe rart med deg var visst du hadde satt ei sprøyte med glukose vann etter 5 minutter(noe jeg tviler veldig sterkt på at du gjorde)
kan ikke si at jeg vet helt men er jeg den eneste som tenker løsmidler??
Gikk nok litt off topic der, men essensen i diskusjonen var om det var lett å få halliser som en placeboeffekt, noe jeg mener det er. Man kan bla. få det av søvn- og matmangel som trådstarter selv nevnte. Tror ikke noen her kan gi noen bedre pekepinn på hva som var galt med hasjen enn det han selv kan gjøre.
Sist endret av Slaktern; 18. januar 2007 kl. 00:50.
d!wx: Jeg har faktisk røyket noe lignende i det siste jeg også.
Kjøpte 3g med skikkelig godluktende bønne, det holdt i rundt 5 dager. Den var faktisk skummelt så lik som du beskrev den, hard med likevel lett brekkelig.

Hver gang jeg fyrte ble jeg usedvanlig fjern på en litt rar måte, selvom jeg røykte smått på 0.2 hver gang jeg fyrte.

Siste dag kjørte jeg resten, var vel rundt 0.7 kanskje. Fikk presset røyken ned på både flaske, joint og pipa, mens jeg alltid holdt røyken lenge i lungene. Da ble jeg så fjern at jeg ble faktisk ganske redd, men jeg var glad for at jeg fikk en del av rusen som man fikk da man ikke hadde røykt så lenge. Jeg fikk av og til hallisser når jeg så på plakater, pc skjermen og andre ting. Hallisene kunne minne om mønstre og figurer.

Rusen endte opp med at jeg fikk ganske kraftig hodepine, og ble trøttere og trøttere, da jeg til slutt bare måtte legge meg.

I de siste dagene nå, har jeg nesten vært syk, og føler at hjernen min fortsatt er ganske kjørt.
Jeg har også hatt ganske vondt i muskler, nakke og rygg, men det begynner å gå over nå.

Jeg har kanskje røyket i rundt et år.

Forresten dette var i sør-norge.
Setter en knapp på løsemidler. Høres rimelig bøffa ut ..
Leste ikke hele tråden men jeg tipper det var niktotinsjokk det med svimmelheten, hvis som du sier at du har hatt en lang pause kan nok et bongtrekk med mye tobakk i gi deg bra nikotinsjokk.
Har hørt om en type soting (type hasj) som gir veldig fjernhetsfølelse, men effekten går fort over. Har aldri prøvd selv, så eg kan ikkje uttale meg sikkert.
Nikotinsjokk høres riktig ut ja. At høyt THC-innhold skal gi deg en superrus i 10 min. for så å blåse bort høres ikke riktig ut.

Soting er gjerne sånn at den funker veldig bra de første par-tre gangene, for så å nesten ikke funke i det hele tatt. Men det virker ikke som denne mannen fikk soting.
soting/svarting er noe ordentlig dritt har røyket det et par ganger og det smaker vont og lokter strengt tatt ikke som hasj en gang. efekten er der men den er liten så blir du tilbyt dette så si nei takk få den dritten vekk fra markede.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg tror du har fått dårlig vare røykesen, sorting er som oftest svært god. Det er desverre en del som bøffer ut ting og lager "imitert" sorting.
d!wx's Avatar
Trådstarter
Hmmm. Konklusjonen min ble at jeg ikke kjøper av vedkommende igjen.

Takk for alle svar
det var fucked opp keef ass.. jeg som røyka med diwx, jeg ble HELT fjern etter ca 10 sek etter første trekk. etter det fikk jeg en grei rus, men holdt på å sovne pga jeg ble sinnsykt slapp. etter et par timer, kanskje 5(?) kom jeg til meg selv, og bare tenkte, hva faen har jeg drevet med, hvor jeg da hadde sett på ekstremt mange tv serier og lignende på pc'en min jeg hadde glemt absolutt all handling. men vi ble nok ikke tæsha, kjenner kontakten godt.

meeen, han fiksa for oss av ei 50 år gammal dame...så blir nok ikke noe mer innkjøp fra hun
d!wx's Avatar
Trådstarter
Slutt og lyv, hun er i førti-årene og sitter i rullestol... Men det var nok noe bøff med shitten ja.
røyka selv noe med lignende konsistens i helga, tok fyr med en gang og var helt jævlig å mekke opp. smuldra opp i bittesmå biter når du tok i litt me fingra. ble aldri fjern heller, smaka dritt hasjen var btw sykt lys inni, gulaktig og brun utenpå. må ha vært no bøff
Jeg kjenner meg litt igjen, en gang jeg røyka en keef fra en ny dealer fikk jeg nesten samme effekt,men jeg var fjern driiiiiiit lenge, jeg hadde problemer med å skille drømm, og virkelighet...
Jeg tenkte det samme som deg...Hva er dte jeg har fått? Det var egentlig ikke særlig behagelig, men samtidig ganske digg,men når jeg røyka det etter det var det som vanlig keef for meg...
For meg virker det bare som om du var uvandt med den keefen så du fikk en annerledes rus, bare fordi du var vandt med en annen keef... Jeg tror det var slik med meg... For jeg fikk ikke samme effekten dagen etter når jeg røyka det...

gjfvowrjvoiw

hø? jeg finner ikke mitt innlegg
Det er bøff ja. Hadde samme greia for noen uker siden. Han som solgte meg det sa det var ikke så bra, men det funka til en nattings lissom.
Var det flipp det med at dere kjøpte fra en 40 åring i rullestol? :P

De fleste "gamlinger" har som oftest kun godis!

Men er enig med dem som sier det er bøff, fikk du vondt i hodet var det bøff eller tobakkskick.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg skjønner ikke helt hvorfor rusen skulle vare så kort, men jeg opplever ofte lignende hvis jeg er ekstremt fyllsjuk, har influena, er syk eller ekstremt trøtt og sliten.
Sitat av piuu Vis innlegg
d!wx: Jeg har faktisk røyket noe lignende i det siste jeg også.
Kjøpte 3g med skikkelig godluktende bønne, det holdt i rundt 5 dager. Den var faktisk skummelt så lik som du beskrev den, hard med likevel lett brekkelig.

Hver gang jeg fyrte ble jeg usedvanlig fjern på en litt rar måte, selvom jeg røykte smått på 0.2 hver gang jeg fyrte.

Siste dag kjørte jeg resten, var vel rundt 0.7 kanskje. Fikk presset røyken ned på både flaske, joint og pipa, mens jeg alltid holdt røyken lenge i lungene. Da ble jeg så fjern at jeg ble faktisk ganske redd, men jeg var glad for at jeg fikk en del av rusen som man fikk da man ikke hadde røykt så lenge. Jeg fikk av og til hallisser når jeg så på plakater, pc skjermen og andre ting. Hallisene kunne minne om mønstre og figurer.

Rusen endte opp med at jeg fikk ganske kraftig hodepine, og ble trøttere og trøttere, da jeg til slutt bare måtte legge meg.

I de siste dagene nå, har jeg nesten vært syk, og føler at hjernen min fortsatt er ganske kjørt.
Jeg har også hatt ganske vondt i muskler, nakke og rygg, men det begynner å gå over nå.

Jeg har kanskje røyket i rundt et år.

Forresten dette var i sør-norge.
Vis hele sitatet...

creepy! fjerde gang jeg røyka fikk jeg akkurat den virkningen. nesten. jeg hadde ikke merket noe til det før, så jeg bare sugde det i meg så best jeg kunne. jeg røyker jo (sigaretter) til vanlig, så nikotinen gjorde meg ingenting og jeg trodde jeg aldri kom til å merke noe. det ble til at jeg mistet bevisstheten og lå på dass og skulle egentlig spy, men glemte at det var dét jeg skulle, så jeg lå der med buksa på knærne og hadde ekstremt masse rare idéer og tiden fløy sykt kjapt avgårde! og så sov jeg i fire-fem timer og så gikk det nesten over. rare greier. wooh.
ArbeidsledigProletar
Sitat av d!wx Vis innlegg
Slutt og lyv, hun er i førti-årene og sitter i rullestol... Men det var nok noe bøff med shitten ja.
Vis hele sitatet...
Pfff, dere hadde fått no good shit og takla det dårlig bare