Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1653
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Dette har plaget meg og flere kjente i noen uker nå. Info om disse er vanskelig å finne, det virker som det er den med rød trekant som er mest vanlig, jeg hadde aldri sett de med grå trekant før ca en måned siden. Noen mener at de er fake, men jeg har alltid hatt de på brett, og får den effekten jeg forventer. Begge er jo Ksalol fra Galenika, hvorfor skulle de hatt to typer med samme dosering? Er det noen freaks som vet forskjellen?

https://imgur.com/ye0ZUPx
Sist endret av KingofSpades; 4. mai 2020 kl. 21:05.
Har desverre ikke noe god input her, men kan det være fordi de i utgangspunktet er solgt i forskjellige regioner?
Feks Pfizer selger 2 mg bars med U94 i norge men andre steder er U94 bars en fjern drøm.
Ser mer ut som endret pakning bare? Det skjer jo fra tid til annen i legemiddelindustrien.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke ta et bilde i større oppløsning så man får lest teksten? Ser ut som tekstene er på forskjellige språk. Den ene er nå i hvertfall serbisk, den andre minner meg om polsk, men kan ikke se nøyaktig.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
Trådstarter
52 8
Serbisk hadde nok ikke brukt det latinske alfabetet. Begge brettene bruker det, litt rart siden de er fra Serbia.
@bewaah det var min første tanke også, men flere av mine venner skøyt den teorien rett ned "de med grå trekant må ver fake" osv osv
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Serbisk hadde nok ikke brukt det latinske alfabetet. Begge brettene bruker det, litt rart siden de er fra Serbia.
@bewaah det var min første tanke også, men flere av mine venner skøyt den teorien rett ned "de med grå trekant må ver fake" osv osv
Vis hele sitatet...
Serbisk bruker både latinsk og kyrillisk alfabet.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke jeg ass dude. Jeg hat hatt mye ksalol. Det har har kunn vært rød trekant på de jeg har hatt. Men så lenge de gir samme effekt er det vel ikke noe problem?
Hvis de smaker likt (bittert og jævlig) ville jeg antatt at det er Alprazolam Det er tross alt en smak man lett kjenner igjen
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
Trådstarter
52 8
Smaker og ser helt likt ut. Og som sakt, får samme effekt som jeg forventer. De med grå trekant får jeg ikke tak i lengre uansett, "kanskje aldri igjen" fikk jeg høre.
Da kan du gå ut i fra at de er ekte, men fra et annet land hvor brettene har annet design Om du skulle blitt tilbudt den typen igjen ser jeg ingen grunn til å takke nei ettersom du fikk funken du var ute etter!
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det har med smugling å gjøre, at rød fargen forsvinner, blå fargen blir mere lys og teksten er blitt krympet litt igjennom prosessen.

Eventuelt bare fra en annen fabrikk, eller laget uten riktig lisens og "gjømt" under den vanlige prosessen