Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1946
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å blande Imovane og Xanax?

Utgangspunktet er å få seg en god natts søvn, i det minste noen timer, etter amfetamin. Dog meget potent amf fra webben.

Har vel inntatt ca 0,3g fordelt over 3 omganger, der siste var i 17 tiden.

Er det trygt, og fungerende, å blande én Imovane 7,5mg og én Xanax 2mg, eller kanskje bare Imovane, da gjerne 2 stk...?
Sitter på en håndfull av hver av disse.

Er jo min egen dumskap, da jeg MÅ være noenlunde opplagt til kl 12 i morgen. Men men, det var denne lysten da, hehe.

Kan noen her inne please komme med noen råd?
R.i.p 23.04.2021
Ja går fint det etter en amfetsmin binge for zz
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ja går fint det etter en amfetsmin binge for zz
Vis hele sitatet...
Takk for svar.

Hva ville du valgt da?

En kombinasjon eller bare en av delene?
Hvordan er din benzotolleranse? Å blande de 2 uten tolleranse er rimelig overdrevet tenker jeg. 2mg alprazolam er ganske mye uten tolleranse. Jeg ville gådt for immovane og eventuelt en halv xanax hvis immovanen ikke fungerer. Så slipper du å være helt kake i morgen.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen toleranse her, og ønsker selvsagt ikke være helt kake i morgen, da jeg har en viktig avtale kl 12.

Da blir det fort en Imovane, eventuell en halv Xanax om jeg blir liggende for lenge.

Sitter her nå med meget ren og fin form, men samtidig henger det over meg at jeg har en viktig avtale i morgen - og er små bekymret for å ikke få sove.

Er jo så dumt at det er til å le av ��
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
du kommer til å være kake i morgen. Forhåpentligvis ikke helt bløtkake, men definitivt kake.
Men ikke kjeks
Sist endret av Bothrops; 22. mai 2020 kl. 22:15.
Er ikke akkurat en kombo å ta før fest, haha!

Å sove godt derimot, det kommer du til å gjøre!
Uten toleranse holder 1mg Xanax og én Imovane.
Begge deler har så kort halveringstid at det ikke er noen risiko for at du er påvirket nevneverdig dagen etter.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel, det endte til slutt opp med totalt 2mg Xanax og 3 stk Imovane 7,5 mg - og knappe 2 timer med søvn.

Føler meg dog mer trøtt enn loka.

Hvordan er det om jeg tar en mindre mengde amf nå?
Vil jeg våkne litt eller vil blandingen gjøre meg mer fjern?

Aller først blir det en sterk kopp med kaffe!
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Blandingen vil forsterke amf følelsen eller gjøre deg sløv. Jeg føler jeg meg bare mer rusa men mer trøtt samtidig.

Edit: leste feil, det kan gå begge veier, heller mot mer rusa.
Sist endret av Freakyme71; 24. mai 2020 kl. 01:19. Grunn: Leste feil
Hvis det ikke er lenge nok siden forrige justering så risikerer du å bare bli pillevrengt men våken. Forsåvidt en fin tilstand for erfarne brukere, men er fort gjort å fucke ting opp. Ringe eksen type fuckup, eller stjele ting.

Anbefaler heller å bruke seroquel for dette formålet, selv om det forsåvidt er rottegift..
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For søvn en god blanding