Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1807
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått noen 5mg kapsler med oxycodone. Har rimelig høy toleranse på opiater. Vært uten oxy noen måneder nå og da har jeg gått på 10-20 paralgin/tramadol for dagen.

Fikk en mild og fin rus av 20 mg oralt i går. Tatt det samme nå, men vil ha en liten ekstra rush.

Tenkte å spe på med 10 mg i nesen eller rektalt. Tatt det rektalt en gang tidligere. Og husker det kicket bra, men da var jeg ganske rivo fjern i tillegg.

Er rektalt bedre enn nasalt? Og er det bare til å blande innholdet i kapslene med lunket vann, eller må det kokes? Har 2.5 kanyler
Hadde ærlig talt tatt det i toern. Funker som regel kjappere og er ofte bedre opptak av stoffet.
Hadde en litt pinlig periode på et par måneder hvor jeg alltid tok amfetamin med 2 eller 2,5mL pumpe i ræva.
Sluttet etterhvert fordi det kødda med selvbildet, er ikke akkurat macho å junke drugs.
Etter det var det nesa som gjaldt.

Wikipedia sier
Oxycodone can be administered orally, intranasally, via intravenous, intramuscular, or subcutaneous injection, or rectally. The bioavailability of oral administration of oxycodone averages within a range of 60 to 87%, with rectal administration yielding the same results; intranasal varies between individuals with a mean of 46%.[73]

Kan bli opp til dobbelt så kraftig rus om du tar det i ræva med andre ord. Er forøvrig også bedre opptak om du tar dem oralt enn om du sniffer dem.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2020 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=krystallkongen;3590615]Hadde ærlig talt tatt det i toern. Funker som regel kjappere og er ofte bedre opptak av stoffet.
Hadde en litt pinlig periode på et par måneder hvor jeg alltid tok amfetamin med 2 eller 2,5mL pumpe i ræva.
Sluttet etterhvert fordi det kødda med selvbildet
r/QUOTE]

Ser den. Jeg er skeiv så en 2.5 ml pumpe skremmer ikke meg. Snortet det nå for jeg var usikker på om jeg må koke vannet. Var ikke jeg selv som laget i stand den gangen jeg tok det rektalt. Men husker det kicket noe voldsomt. Så det jeg har igjen skal opp den veien. Nå skriver jeg meg helt ut av det jeg egentlig lurer på. Koke vannet?
Hvorfor koke, skal det ikke bare blandes ut i vann?
Speed bare blandet jeg ut i vann, trakk opp og junka. Da regner jeg med at det samme går fint med Oxy HVIS det er vann Oxyen skal løses opp i.

Tabbe at du snortet, man får i følge Wikipedia 60-87% opptak i ræva versus litt over 40% man sniffer.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2020 kl. 21:43.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvorfor koke, skal det ikke bare blandes ut i vann?
Speed bare blandet jeg ut i vann, trakk opp og junka. Da regner jeg med at det samme går fint med Oxy HVIS det er vann Oxyen skal løses opp i.

Tabbe at du snortet, man får i følge Wikipedia 60-87% opptak i ræva versus litt over 40% man sniffer.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok. Jeg er bare veldig ny på alt som har med kanyler å gjøre selv etter 30 år med diverse rusbruk. Men da blir det rumpa i morgen. Det kicket forøvrig bra nå også så jeg klager ikke
Mann, du må ikke finne på å kjøpe kanyler. Når du skal junke skal du kun bruke pumpen og sprute Oxyen inn i anus.

Be om å kjøpe 10-15stk 2 eller 2,5mL pumper når du er på apoteket, så får du det du skal ha. Verken mer eller mindre. Spør de om du trenger kanyler sier du "NEI TAKK"
R.i.p 23.04.2021
Du trenger bare pumpe når du skal skyte i fislern. Skal ikke noe nål in der.

Når man har brukt 2ern en liten periode så begynner man og reflektere over hvor junkie man egentlig har blit ,og ser seg selv at hva f er det jeg driver med? Trøkker ting opp i ræva? Wtf... bedre og snorte
Sist endret av Tarm; 9. mai 2020 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har pumper og kanyler pga jeg bruker mye b12 iv. Og forstår at jeg bare skal bruke pumpen, men som sagt helt amatør så da i mitt hode het pumpen kanyle og kanylen het nålen.

Ser ikke på meg selv som noe mer junkie om jeg bruker 2eren. Vil bare ha best mulig funk. Men har alltid vært veldig imot å bruke sprøytet til pepper. Så det blir vel litt dobbeltmoral.

Btw så er oxy skremmende godt. Har brukt det meste av rusmidler i løpet av mitt 45 år gamle liv. Men aldri blitt så glad i noe før. Og jeg elsker Molly og Sopp, men går ikke å tenker på det til dagen....