Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1392
Eg har noen falske oxy morphone 40mg som vist er metonitazen i seg, eg har tatt jevnlig siden torsdag og tenker og slutte før det blir for gale. Noen som har erfaring med å gå av ditta stoffet?

Hvordan er det vs heroin eller andre opiater? Har prøvd alt med ikke blitt hekta på noe som ditta
Anonym bruker
"Sinna Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du har jo bare holdt på siden torsdag, så fysisk vil du ikke oppleve noen abstinenser. Blir nok bare noen psykiske cravings, dette går helt fint!
Er det disse rød/rosa ovale pillene med delestrek og uten print? Hvordan vet du hva de inneholder?

Testet disse selv å de er faen så potente. Tror de der fort blir en helt annen liga å gå av enn heroin. Men vist du bare har tatt de i ett par dager så er du nok good.

Selv så bruker jeg bare sporadisk så hvordan det er å gå av disse etter man er blitt skikkelig hekta kan jeg ikke svare på, men jeg blir ganske dårlig har jeg brukt disse 2-3 dager bare.
Trådstarter
10 3
Sitat av Alge Vis innlegg
Er det disse rød/rosa ovale pillene med delestrek og uten print? Hvordan vet du hva de inneholder?

Testet disse selv å de er faen så potente. Tror de der fort blir en helt annen liga å gå av enn heroin. Men vist du bare har tatt de i ett par dager så er du nok good.

Selv så bruker jeg bare sporadisk så hvordan det er å gå av disse etter man er blitt skikkelig hekta kan jeg ikke svare på, men jeg blir ganske dårlig har jeg brukt disse 2-3 dager bare.
Vis hele sitatet...
ja dei ble vell labtestet står på darknet
jævlig digge vansklig å slutte å ta
Får håpe dere ikke får noen som er dårlig mikset før pressing. Ser ut til og være potent stoff.

Metonitazen er et syntetisk morfinlignende stoff. Det er 100 ganger sterkere enn morfin, og også sterkere enn fentanyl Var en artikkel fra nrk der noen døde av overdose på stoffet. Men der var pillene blå

https://www.nrk.no/osloogviken/overd...rer-1.16638708
Anonym bruker
"Trygg Kentaur"
Brukte de i 2 uker. Abstinensene var ubehagelige, men fullt overkommelige.
En kompis av meg endte opp på sykehuset for nesten 2mndr siden pga disse pillene som utga seg for å være 10mg oxy... Han endte opp med skade på lillehjernen og har en lang revovery-vei tilbake igjen. Vær Obs. Spesielt dere uten erfaring med opiater.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Selges det innenlands? Er vell skitbillige piller dette?

Livsfarlig stoff i pilleform grunnet den absurde forskjellen på biotilgjengeligheten mellom oralt og intravenøst. 1mg oralt tilsvarer 10mg morfin, mens 1mg intravenøst tilsvarer 1000mg morfin, det er 100x mer potent, ingen overraskelse at det fører til dødsfall når vi bor i ett land der injisering er så utbredt.

Jeg skjønner ikke at noen har presset dette, og jeg stiller meg undrende til om det faktisk stemmer. Er flere av stoffene i denne familien som ville vært mer passende til dette formålet, kan ikke skjønne at noen tørr å selge disse i pilleform iallfall om det stemmer. Eventuelt at de skiftet virkestoff etterhvert som de så at folk begynte å stryke med.
Dette selges innenlands desverre. Men nå virker det som det har kommet en del warning samt labtest at dette faktisk inneholdt dette stoffet. Men det hjelper lite for kompisen min. Han lå 12 minutter "død" og 4 dager i koma. Et under at han overlevde. Og her snakker vi en halv pille inntatt på størrelse ikke større enn en tramadol. Jeg vil bare gi en stor headsup til andre dere andre som har kjøpt opiater. Test stoffet deres!