Leser stadig om folk som røyker 1g om dagen eller 10g i uka. Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Selv røyker jeg omtrent hver kveld, og forbruket mitt er på maks 1g hver måned. Med bong. Slik har det vært i snart 2 år. Blir stein hver kveld. Dette er ikke noe holier-than-you greie, jeg lurer oppriktig på dette.

Vis hele sitatet...
Også henger det veldig sammen med økonomi for min del. Før hadde jeg dårlig råd og hadde alltid litt å røyke på, men veide opp til hvert bongtrekk. Nå kjøper jeg plater og hekkere som jeg glemmer i fryseren, innen jeg har kjøpt noe nytt eller anskaffet noe annet for å lage ekstrakter som jeg har pusla med i det siste. Jeg tar meg selv i å rulle rene grønne blunts, med wax og hasj, bare fordi jeg har lyst på litt av alt. Tenker ikke på hvor stor jointen blir eller hvor mye som går, for jeg har alltid noe liggende. Det blir kjedelig i lengden. Jeg føler meg ikke en smule mer fjern av en svær, fylt joint med wax, hasj og weed.. Enn hva jeg blir av en spliff med litt wax eller en 0.3 med god bønne. Så det er rett og slett waste just because. Jeg ikke tenker rett og slett ikke over doseringene rett og slett.
Hold deg til lave doseringer, det er en god plan. du har ingenting å tjene på å toppe doseringene for hver gang du synes rusen var tam.
Sist endret av skrpappa; 1 uke siden kl. 03:57.