Sitat av
sodoma4
Og det er ikke noe problem for min del over hodet (åpenbart). Jeg har milligramsvekt, og forbruket er på 30-40 mg hver kveld. Maks. Og da er jeg i godform i 4 timer kanskje.
La oss si hasjen er 20% THC, det vil jo da tilsvare 6-7mg THC, som er strong dose smoked ifølge psychonautwiki. 0.5-1g er jo da 100-200mg?? Hva er det jeg misforstår her?!

Du misforstår ingenting hvis du faktisk blir skækk… men 1g hasj på 20% over 1 måned tilsvarer 33.3mg/dag = 6.66mg ren THC dagen. Jeg tenker vi kan si 10-15% svinn også?
Så da ligger du på ca 5mg ren THC om dagen, men noen dager bruker du jo mer sier du, så hvis du bruker 40mg hasj en dag så betyr det at du kun har 20mg disponibelt dagen etter.
20mg = 4mg THC, kanskje 3mg når du tar høyde for svinn.
I følge psychonaut wiki som du nevner så vil dette lande deg ett sted mellom light og common dose enkelte dager.
Da har jeg ikke tatt høyde for at vekten din opererer med en viss feilmargin også, men om jeg gjorde det så ville du nok havnet nede doser så lavt som 2mg.
Jeg sier ikke at du lyver, men jeg tror du konsumerer en del mer enn du selv er klar over.
Det høres uansett veldig slitsomt ut, gjør du dette av økonomiske årsaker, eller er det bare for å pine deg selv litt?
Kan det være at du har programmert deg selv til å trigge dopamin tilførsel når du belønner deg selv med dette daglige trekket og at rusen egentlig er mer naturlig enn den er THC?