Driver å slutter med hasj og prøver å trekke meg unna miljøet for å faktisk få en sjanse på et normalt liv, men merker at det her kommer til å bli så forbanna ensomt. De eneste vennene jeg har er i rusmiljøet, ble kjent med de siden jeg flytta hit for et år siden og de har vært min «Ride or die» helt siden. Har nå slutta å henge meg nesten alle av de og kjenner på at jeg er jævlig ensom. Dagene mine er helt kliss like siden jeg er for psykisk syk til å gå skole eller jobbe. Har ingen jeg kan prate meg om følelsene mine mer bortsett fra psykologen. Ingen å gråte på skuldra til og ingen som kommer med oppløftende ord når jeg ikke orker mer. Alle jeg noen gang har kjent av venner har jeg mista, har ikke klart å tatt vare på noen av de.
Eneste personen jeg kan prate med er mora mi eller psykologen. Begynner å angre på at jeg tekker meg unna miljøet. Savner så sinnsykt å ha noen å henge med daglig, noen jeg er glad i og som jeg kan stole på. Har genuint ingen igjen. Ser så mørkt på å gå rundt helt mutters alene resten av voksenlivet, sliter med å bli kjent med nye folk og de jeg ble kjent med ble jeg kjent med av ren flaks, vi bare klikka så bra at vi hang dammen siden den dag. Er så sjeldent at jeg møter noen som forstår meg og som bryr seg om meg, og det gjør alt enda vondere. Vet ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget egentlig, er bare lenge siden jeg har kjent meg så alene, er i en ganske ny by også så kjenner ingen utenfor miljøet.
Eneste personen jeg kan prate med er mora mi eller psykologen. Begynner å angre på at jeg tekker meg unna miljøet. Savner så sinnsykt å ha noen å henge med daglig, noen jeg er glad i og som jeg kan stole på. Har genuint ingen igjen. Ser så mørkt på å gå rundt helt mutters alene resten av voksenlivet, sliter med å bli kjent med nye folk og de jeg ble kjent med ble jeg kjent med av ren flaks, vi bare klikka så bra at vi hang dammen siden den dag. Er så sjeldent at jeg møter noen som forstår meg og som bryr seg om meg, og det gjør alt enda vondere. Vet ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget egentlig, er bare lenge siden jeg har kjent meg så alene, er i en ganske ny by også så kjenner ingen utenfor miljøet.