Sitat av
Redhot
Dessverre been there, done that. Brukte ice og ghb i kombinasjon med sex over flere år, og det tok flere år å lære meg opp til å nyte sex uten.
Om du er bosatt i Oslo, er det et samtaletilbud for chemsex-brukere hos sex og samfunn. Ellers er det mulig å snakke med likepersoner på tilbudet "Sjekkpunkt" fra Helseutvalget, eller kontakte aktivistgruppen "Chemfriendly" for samtale.
Den eneste løsningen for meg var å kutte det helt ut, for å kunne nyte edru sex igjen.
Jeg ned lang drughistorie skulle kose met med min streite dame og vi skulle begge t 5mg 2cb..... Det ble et mareritt. Jeg fikk som forventa effekt men hun begynte å spasme og skjelve i foten helt jævlig. Restlest leg syndrome on drugs, bokstavelig talt (hun har ikke restless leg altså).
Vi tok begge to fra samme knuste pille.... Alt ordna seg etter to timer. Selv om jeg gjorde riktig valg i etterkant med å ikke ringe ambulanse da der bare var fotspasming, fikk jeg TOTALT avsmak på tanken for chemsex, jeg skal da faen ikke introdusere kjæresten min for drugs når hun har vist en såpass sterk førstereaksjon.
Hva chemsexer folk på vanligvis btw? Weed, psychedelics, amf?