Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6053
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Putta han det rett i sprøyta?

Burde jo teste bittelitt i nesa først for å være sikker...
Vis hele sitatet...
Såklart? Hva skulle han ellers gjort da, kjøpt en eztest til hele 90 kroner bare for å sjekke om det var amf? Lol
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Putta han det rett i sprøyta?

Burde jo teste bittelitt i nesa først for å være sikker...
Vis hele sitatet...
Det er helt syyyykt

Trengs bare en luring som tar litt vaskepulver og legger det i en random pose ute på gata ...
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil finne dop, ikke pant men ganske lok å dra ut på tokt for å lete over plasser. Satser på at pluggen har fine varer i vinter
Vis hele sitatet...
Kan finne dop i søpla også. Pleide å gå i søplekassene ved det borettslaget en dealer jeg visste om bodde, var bore å poppe hull på det å se etter klipsposer eller jointpapir-søppel. Han var veldig opptatt av kildesortering så var aldri noe matavfall eller noe i restavfall, men til gjengjeld alltid noen hasjklumper som hang igjen i hjørnene på den plasten som hekkere pleier å være pakka inn i.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Trådstarter
Kan finne dop i søpla også. Pleide å gå i søplekassene ved det borettslaget en dealer jeg visste om bodde, var bore å poppe hull på det å se etter klipsposer eller jointpapir-søppel. Han var veldig opptatt av kildesortering så var aldri noe matavfall eller noe i restavfall, men til gjengjeld alltid noen hasjklumper som hang igjen i hjørnene på den plasten som hekkere pleier å være pakka inn i.
Vis hele sitatet...
For noen år siden var jeg ute og letet etter panteflasker en kveld, da fant jeg en full flaske med 90mg metadon.

Dette var rett utenfor et kjøpesenter med apotek, så regner med en stakkars har mistet den på vei ut og at en forbigående har kastet den.

Dette er første og eneste gang jeg har prøvd opiater, var ganske chill. Fikk vel dosert rundt 20 ganger på den ene flasken over mange dager.
Fant ett 100 glass med rivvo en gang på ett kjøpesenter i en apotek1 pose på en benk , leverte det til lost&found, gikk hjem, ringte og spurte om det var funnet mens jeg oppga navnet på resepten på glasset, gikk å henta det uten at noen spurte om legg, vips gratis apotek-triler. sjukemeldte meg en uke og spiste hele glasset.

Fun times.
Sist endret av mr.roundtree; 9. oktober 2023 kl. 04:25.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fant ett 100 glass med rivvo en gang på ett kjøpesenter i en apotek1 pose på en benk , leverte det til lost&found, gikk hjem, ringte og spurte om det var funnet mens jeg oppga navnet på resepten på glasset, gikk å henta det uten at noen spurte om legg, vips gratis apotek-triler. sjukemeldte meg en uke og spiste hele glasset.

Fun times.
Vis hele sitatet...
Haha det høres veldig digg ut, hadde nok endt med en uke borte for meg også

Men hvorfor leverte du den til lost and found bare for å ringe og si den er din? Kunne du ikke bare tatt posen og gått hjem?
Haha det høres veldig digg ut, hadde nok endt med en uke borte for meg også

Men hvorfor leverte du den til lost and found bare for å ringe og si den er din? Kunne du ikke bare tatt posen og gått hjem?
Vis hele sitatet...
Det var for mye vitner, jeg var allerede fjodde-fjern og paranoid nok, så det var den beste planen jeg kom på i øyeblikket.
▼ ... over en uke senere ... ▼

Noen som vet?
Sist endret av Brune Rune; 23. oktober 2023 kl. 19:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Sitat av Brune Rune Vis innlegg

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ser ut som de 2mg xanax pillene som går rundt om dagen. Om det er dem så er dem neppe ekte men inneholder en eller annen type benzo. Tipper etizolam

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ser ut som knott. De grå er de beste

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Står det noe på dem, er det noen form for merkinger?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har funnet enten hasj sneiper eller ksalol piller ute. En sjelden gang.

Men mistet forleden 10g med speed ved busstoppet eg skulle ta bussen ifra :’) gikk tilbake 1t etterpå da og der låg den. NEDTRÅKKET. Men helt ålreight for den var der vertfall