Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2327
Har kjøpt ipadminierretina til ungene (gutter, 8 og 10år)

Hvilke spill kan dere komme på som kan være bra for dem ?

Finnes det kule to player spill hvor man spiller mot hverandre? (det er litt konkurranse mellom dem/de liker å konkurrere)
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Clash of clans er populært blant de små her i gården.
Angry birds er jo et must-have.
Ellers finnes det en drøss med mario-kart kloner som sikkert kan spilles mot hverandre.
Air-hockey er også gøy!
Frankrikes Solkonge
Jeg går ut ifra at du bare har kjøpt en iPad.

Tilt to Live er et superenkelt og superavhengighetsskapende spill hvor hele poenget går ut på å ødelegge så mange røde dotter som mulig. Som tittelen på spillet tilsier, så tilter man bare brettet i de retningene man vil at pilen skal gå. De kan spille annenhver gang og prøve å slå hverandres personlige rekorder. Om du derimot har kjøpt to stk iPads: så er det en multiplayer mode hvor de samarbeider om å få mest mulig poeng.
Nei, har kjøpt en til hver, så kom gjerne med dual player spill eller hva det nå heter, takk for tips
Bloons 5! Perfekt 2 player spill til personer i alle aldre!
Minecraft PE
Er veldig pop hos ungeflokkene her, 'linker' på alle steder
Sist endret av jpano; 24. desember 2013 kl. 01:07.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Definitivt DragonBox.
Subway surfers, Cookie Clicker.
Lite tips: Hold Apple koden for deg selv. in-app kjøp kan koste dritmye for folk som ikke vet hva penger er.
Dragonvale er populært.
Air hocky. Da kan man spille to player med hver sin ipad!
DragonBox anbefales, enkelt pek og klikkspill som gir et godt aritmetisk grunnlag.
Sist endret av nudo; 24. desember 2013 kl. 07:44.
tusen takk freaks, nå skal jeg snik synke de nye brettene med alle disse kule spillene. takk takk.

og GOD jul, folkens!!

Godt tips med å beholde itunes koden for seg selv, har ikke tenkt at de skal bruke penger "ingame".
Fun Run (!) it's fun!
Sitat av lydmannen Vis innlegg
tusen takk freaks, nå skal jeg snik synke de nye brettene med alle disse kule spillene. takk takk.

og GOD jul, folkens!!

Godt tips med å beholde itunes koden for seg selv, har ikke tenkt at de skal bruke penger "ingame".
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er så dumt

Edit: Feila på linken ^,-
Sist endret av Kriis; 24. desember 2013 kl. 16:52.
Not a real gamer
retovio's Avatar
Hay Day var veldig poppulert her da jeg hadde besøk av søskenbarnet mitt på 6