Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1202
Jeg installerte et spill (Aom - The Titans) i går på iMacen min. Det gikk fint og jeg spilte en omgang eller hva man kaller det. I dag prøvde jeg å endre litt på oppløsningen og avsluttet deretter spillet. Da jeg prøvde å komme inn igjen senere fikk jeg meldingen "Initialization Failed". Det finnes en løsning her: http://support.microsoft.com/kb/811553 men det er som vanlig for windows og ikke mac. Noen som har noen ideer til å løse dette?
Gå til Library/Application Support og Library/Preferences i din egen hjemmemappe og fjern alle filer som hører til spillet. Det kan også medføre at du mister eventuelle savegames. Evt bør det være en dokumentasjon et sted som forklarer hvordan du starter Mac-versjonen i safe mode. Du kan prøve å holde inne option (alt) mens du starter spillet.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Takk, det fungerte. Det med å holde inne option gjorde at jeg fikk tilgang til en meny med bl.a. screen preferences. Da fikk jeg satt ned igjen oppløsningen.