Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 940
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Likte i grunn alle bildene godt, med unntak av blomsten med solen bak. KP!
Jeg er ingen god fotograf selv, så om rådene mine er på trynet.. bare overse dem

Du bruker høy fargemetning iallefall. I tredjebildet synes jeg det tar det overhånd.

Fjerdebildet blir for rotete. Jeg mistenker at det hadde blitt bedre om ungen var litt mindre ute av fokus.

Bildet av blomsten fungerer ikke. Du må enten trekke kamera opp og få litt dybdefølelse fra bakken, eller ned og omrisset av sola litt opp.

Førstebildet liker jeg, andrebildet er jeg likegyldig til... men sistebildet er veldig nærme å være veldig kult.. Jeg vet ikke om det er skystrukturen eller at han typen står litt skjevt som ødelegger det, men det bildet der hadde desperat trengt litt struktur som kontrast til skybildet.
Sist endret av DumDiDum; 17. august 2013 kl. 19:04.
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Jeg er ingen god fotograf selv, så om rådene mine er på trynet.. bare overse dem

Du bruker høy fargemetning iallefall. I tredjebildet synes jeg det tar det overhånd.

Fjerdebildet blir for rotete. Jeg mistenker at det hadde blitt bedre om ungen var litt mindre ute av fokus.

Bildet av blomsten fungerer ikke. Du må enten trekke kamera opp og få litt dybdefølelse fra bakken, eller ned og omrisset av sola litt opp.

Førstebildet liker jeg, andrebildet er jeg likegyldig til... men sistebildet er veldig nærme å være veldig kult.. Jeg vet ikke om det er skystrukturen eller at han typen står litt skjevt som ødelegger det, men det bildet der hadde desperat trengt litt struktur som kontrast til skybildet.
Vis hele sitatet...

Takk for innspill. Det er notert =)
Enig med mye av det du sier, men nå som jeg er hjemme igjen er det jo ikke så mye jeg kan gjøre

Fargemetningen i bilde 3?
Bildet av han som spiller piano altså?
Det har jeg nemlig ikke gjort noe med i etterkant, annet enn å senke eksponeringen bittelitt.

Enig ang sistebildet. Jeg tok mange bilder mens han snurret med poiene, og dette bildet var der hvor de stod mest symmetrisk ut til sidene.